Jump to content

toevoegen combinaties/attributes and groups


lape

Recommended Posts

Is er een snellere manier om een hele hoop combinaties en attributes en groups toe te voegen? momenteel moet ik elke patroon handmatig invoeren bij mijn product dit zijn een 10 tal producten met elk 50 patronen, ik moet dan eerst 50 foto's toevoegen dan 50 keer het patroon instellen, en dan 50 keer de foto linken aan het patroon, elk product duurt ongeveer 2 uur en is ook gewoon doodsaai werk, is er een snellere manier om dit te doen?

voorbeeld van een product dat ik al heb online gezet: http://www.funky-lama.com/kinderkamer/425-behangbeest-neushoorn.html

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik weet helaas geen antwoord op uw vraag, maar ik vraag mij wel af hoe ik een foto als attribute kan instellen in plaats van een kleurenkiezer ?
Mijn klanten zou ik de mogelijkheid moeten kunnen bieden om optie artikelen te kunnen kiezen middels een foto.
Bijvoorbeeld er zijn diverse gouden ringen, in tekst kan je daar geen keuze voor maken, maar met een thumbnail foto kan dit wel
Is dit mogelijk aub ?
Dan u wel

Link to comment
Share on other sites

Dit kan je doen bij attributes and groups, als je een nieuwe attribute toevoegd, en je doet dit als kleur, kun je een textuur uploaden, hierbij kies je dan gewoon de foto die je als attribute wilt, daarna link je deze attribute aan de foto.

is dit wat je bedoeld? hetzelfde wat ik met deze behangbeesten heb gedaan?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...