Jump to content

CKeditor & CKFinder


Recommended Posts

Hallo allemaal, ik heb vandaag CKEditor en CKFinder (Dus niet KCFinder) geinstalleerd. Alles werkt nu perfect en als ik in CMS of in de artikelen de tekst wijzig en er een image inzet dan zie ik deze wel in de BackOffice zien maar niet in de Frontoffice. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden?
Ik heb de volgorde van foto's erbij gedaan. Het pad van de foto is




Hi all, I just got ckeditor and CKFinder (Not KCFinder) installed. Everything now works perfectly and if I'm in CMS or in the articles edit the text and insert an image then I see this one in the back office but not in the Front Office. Any ideas how this can be solved?
I have the sequence of photos was added. The path of the picture




Salut à tous, Je viens de recevoir ckeditor et CKFinder (Non KCFinder) installé. Tout fonctionne maintenant parfaitement et si je suis en CMS ou dans les articles de modifier le texte et insérer une image, puis je vois celui-ci dans le back-office, mais pas dans le Front Office. Des idées comment cela peut être résolu?




Gr Willem

33673_rd47KApPKm7V8WKpquqD_t

33674_qXwzOa4O6KZvaxrFe1qi_t

33675_jHFx1Vx9jMsn7X4z0Keu_t

33676_mfdurEe6PcnyBsIcJVdu_t

33677_JC4p9qQ5ZmwVTrjNVv71_t

33678_4gr3BhXJQR2OiHIvpgQ5_t

Link to comment
Share on other sites

De editor is de meest recente en biedt iets meer mogelijkheden. Bovendien kun je foto's uploaden en plaatsen in je tekst bestand. Hiermee kun je wat professionelere beschrijvingen maken. Ik heb het vermoeden dat er bij mij iets mis gaat met de rechten of zo

Gr Willem

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Willem, ik heb zojuist ook ckeditor geïnstalleerd, in de root van de site.
Alleen kan ik er in de backoffice niets van terug vinden.
Ook niet als ik de cms ga bewerken
Heb ik iets over het hoofd gezien?


Hoi je moet ook 2 admintabs bewerken, dan pas zie je het resultaat.Je moet in het forum even zoeken op CKeditor

Suc6
Link to comment
Share on other sites

Ik heb het gevonden en het is gelukt.

http://www.prestashop.com/forums/viewthread/57351/P0/third_party_modules/installing_ckeditor_fckeditor_and_ckfinder_instead_of_tinymce

Alleen ik dacht dat je met deze editor makkelijk foto's uit eigen bestand kon invoegen,
maar zo te zien kan dit niet...


Zoals ik al in mijn bovenstaande vraag stelde is een foto alleen te zien in de BO en niet in de FO. Ik heb geen idee hoe dat kan. Ik wacht nog op iemand die hier een oplossing voor weet
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...