Jump to content

Themaconfiguratie


Heidi

Recommended Posts

16 hours ago, Curious said:

Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan

thema.png

 

16 hours ago, Curious said:

Ik zie hem in jou plaatje staan. Rechts naast Pas uw thema aan

thema.png

Dit is een printscreen van een gebruikshandleiding gevonden op het internet. Bij mij is deze knop niet zichtbaar...

 

Link to comment
Share on other sites

Dit is dan de printscreen van Prestashop 1.6, bij Prestashop 1.7 ziet dit er anders uit. Kijk even na of je wel de goede gebruiksaanwijzing gebruikt voor de door jou gebruikte prestashop versie.

Op het forum werkt het het beste om zo uitgebreid mogelijk een probleem of vraag te beschrijven waarbij het belangrijk is om aan te geven welke versie je gebruikt. Als je wel Prestashop 1.6 gebruikt dan is het misschien goed om je browsercache eens te legen.

Bij gebruik van een printscreen is het het beste om van je eigen scherm een screenshot mee te zenden voorzien van de vraag. Vaak kan daar meer uit afgeleid worden, vooral als je net begint. Vooralsnog vermoed ik dat je Prestashop 1.7 gebruikt. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Curious said:

Dit is dan de printscreen van Prestashop 1.6, bij Prestashop 1.7 ziet dit er anders uit. Kijk even na of je wel de goede gebruiksaanwijzing gebruikt voor de door jou gebruikte prestashop versie.

Op het forum werkt het het beste om zo uitgebreid mogelijk een probleem of vraag te beschrijven waarbij het belangrijk is om aan te geven welke versie je gebruikt. Als je wel Prestashop 1.6 gebruikt dan is het misschien goed om je browsercache eens te legen.

Bij gebruik van een printscreen is het het beste om van je eigen scherm een screenshot mee te zenden voorzien van de vraag. Vaak kan daar meer uit afgeleid worden, vooral als je net begint. Vooralsnog vermoed ik dat je Prestashop 1.7 gebruikt. 

Beste dank voor de info. Zie hierbij mijn prinsscreen waarop ook de versie van Prestashop staat. Browsercache is al meermaals leeg gemaakt.

Schermafdruk 2018-05-02 01.51.51.png

Link to comment
Share on other sites

Je gebruikt een ander thema. Daardoor ziet het er anders uit, en moet je je thema ook anders configureren. Overigens zullen er bij geavanceerde instellingen genoeg instellingen te vinden zijn.

Ik raad je aan de gebruiksaanwijzing van je thema te gebruiken, en anders de thema ontwikkelaar te mailen. Ieder thema heeft zn eigen manier van werken, dat vindt je niet terug in de standaard PS handleiding.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...