Jump to content

[LØST] Moneybookers logoer bliver ikke vist


Prestafan1234

Recommended Posts

Jeg har aktiveret Moneybookers på mit testdomæne (subdomæne til min live shop). Jeg har prøvet at krydse af i forskellige betalingslogoer - og også den samlede logoblok for Moneybookers. Modulet har jeg forsøgt at placere både i venstre og i højre side. Men det bliver ikke vist, og jeg kan ikke vælge nogle af betalingsmulighederne under checkout.

Hvad kan jeg have gjort forkert? Jeg bruger OPC fra Zelarg (men det har vel ingen betydning?)

Link to comment
Share on other sites

Har du læst InstallationGuide.pdf? Og har du husket nedenstående?

Moneybookers payment module v.1.1 support
In order to use moneybookers payment module 1.1. with OPC mod, please replace moneybookers template - copy file /modules/onepagecheckout/extras/modules/moneybookers/moneybookers.tpl to /modules/moneybookers/ folder.
Please note, you also need to swith display mode in MB configuration (at the bottom of configurationpage), only "1 block for each logo" is supported by OPC mod.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Nej, den har jeg ikke set. Jeg har blot installeret Kjelds modul (http://www.prestashop.com/forums/viewthread/77416/dansk/moneybookers_modul_der_virker) hvor der ikke er nogen vejledning med. Jeg kan heller ikke lige finde den på deres side. Der er en PDF inde i modulet i BO, den har jeg fulgt, men den handler kun om aktivering.
Har du mulighed for at uploade installationsguiden her - så ville jeg blive glad:-)

EDIT: Denne har jeg heller ikke: /modules/onepagecheckout/extras/modules/moneybookers/moneybookers.tpl

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...