Jump to content

[LØST] Moneybookers godkendelse problem


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

Jeg har installeret Kjelds modul og søgt om godkendelse hos Moneybookes, men jeg er snart ved at give op. De bliver ved med at skrive til mig, at jeg skal indsætte mine handelsbetingelser, hvilket jeg har. Men i går sendte de mig så et skærmdump, hvor der står Terms and conditions Rules 1, Rules 2 osv. Altså fra den engelske side. Men URL'en er præcis mage til hvor jeg har mine danske betingelser - jeg har blot rettet i de engelske CMS sider. Men der findes så åbenbart stadig en engelsk version (måske får man den vist, når styresystem eller browser er på engelsk??) Nå, men det korte af det lange er, at jeg ikke bruger engelsk i min shop, men det har jeg svært ved at få dem til at forstå, de kan jo f.eks. se min forside med Categories, Products osv. selv om jeg har fjernet flagene til at vælge sprog.

Har andre oplevet samme problem? De par andre sider herindefra jeg har tjekket, ser også ud til, at have deres CMS-sider på samme id som mig - så det ser ud til, at de også blot er omdøbt og oversat.

Link to comment
Share on other sites

Deaktiver det engelske sprog.

Link dem så til dine danske forretningsbetingelser og sig at du kun sælger på det danske marked, og derfor er dine forretningsbetingelser på dansk. Sig de evt. kan bruge google translate til at læse dem.
Virkede fint for mig, men det er også 1 år og 3 måneder siden jeg blev merchant hos dem.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo netop det der er problemet, URL'en til det skærmdump med de engelske tekster, de har sendt mig, er identisk med URL'en til det indhold jeg har på dansk. Så jeg kan ikke se, hvordan jeg skal kunne ind og rette det. Jeg sælger også til Skandinavien, men har intet indhold på disse sprog heller - så dette har jeg skrevet til dem, men de har ikke svaret.

Link to comment
Share on other sites

Såvidt jeg husker, så er det én bestemt betingelse de kræver: "7 day return. Your order can be cancelled within 7 days if you simply change your mind."

Så snart jeg indsatte denne betingelse, efter meget meget meget lange korrespondancer, blev jeg godkendt med det samme... Også selvom jeg skrev lige over, i selvsamme betingelse, at internationale kunder ikke kan købe hos mig...

Det var en kamp uden lige, og de blev bare ved med at copy/paste det samme svar til mig - ligegydigt hvad mit spørgsmål var...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...