Jump to content

problemer med oversættelse


DHN

Recommended Posts

Hej

Jeg har et problem...

Hver gang jeg forsøger at rette i oversættelserne, så gør prestashop et eller andet og så går den tilbage til den allerførste oversættelse..

Har kontrolleret tilladelser.. Er der nogen der har en ordentlig oversættelse eller er der nogen der har samme problem, for jeg kan ikke redigere i min uden at det fucker up.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Heja, jeg har samme problem, men jeg har ikke denne sohusin, som du har DHN.

Så snart man prøver at rette den danske fil, så forsvinder næsten alle oversættelser, un nogle få bliver tilbage....det er da mætkeligt...?
kan nogen hjælpe.?

Den melder heller ikke fejl, når man gemmer, siger blot at den har gemt rigtigt....

Please hjælp derude?!

/
Mobimob

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.
Jeg ved ikke om i kører i version 1.1.3beta, hvis i gør det, har jeg erfaret at man skal oprette det danske sprog først i administratordelen, og så skal man kopiere det engelske over i det danske, og så oversætte den. Det har jeg gjort, og jeg er i gang med at oversætte den, men er ikke helt færdig endnu. Jeg tror problemet ligger i, at der er mange ny funktioner i 1.1.3beta, så man ikke bare kan anvende den er tilgængelig på deres site, da den er til 1.0.
Håber det hjælper jer, ellers er jeg som sagt i gang med at oversætte den til dansk, men er ikke helt færdig med frontenden endnu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...