Jump to content

Worldwide Carrier update shipping niet


Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een prestashop opgezet, alles werkte perfect tot ik aan het carrier verhaal kwam. Al een heleboel tips gelezen maar niets wat concreet helpt. Even schetsen:

Ik heb 2 carriers. Belgium & World wide.

Belgie heb ik uit de zone "Europe" gehaald en apart in een zone "Belgium" gestopt. De rest van de landen zitten in World wide.

Concreet wil ik dus België geen shipping aanrekenen en worldwide wel.

Ik werk op basis van gewicht. 1 product is 300g en is dus x aantal euro verzending. Vanaf 2 items is er geen shippingcost.
Mijn "handling charges" onder "Shipping" is 0 euro. Ik heb dus voor iedere zone mijn prijzen per gewicht ingesteld per 300g.

Worldwide: 300g = 3,5 euro > vanaf 600g is 0 euro
Belgium: beiden 0 euro

Ongeacht de default carrier (belgium of worldwide) krijg ik steeds geen shipping fee te zien bij het bestellen van de producten. Ook wanneer ik het land van de user aanpas, worden de carriers niet gedetecteerd.
Ik heb ook al eens de default charge aangepast maar dan krijgt iedereen dezelfde shipping cost en dat is de bedoeling niet.
Ik heb ook al cijfers aangepast, alles wat 0 was een cijfer gegeven (zoals ik hier veel lees in het Engelstalige forum) maar niets helpt. Iemand een idee?

Dit is het enigste wat mijn shop weerhoudt om online te gaan, hélaas.

Iemand die kan helpen.
Zou je héél dankbaar zijn (ik post je naam met link naar je site in een toekomstige blogpost over prestashop)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...