Jump to content

SOLVED Kundkorgen blandad svensk och engelsk text


Annika

Recommended Posts

Hej!
Jag har en butik, www.princesspotion.se, som jag har problem med. I kundkorgen visas en del av texten på engelska, fast den är översatt till svenska i Administration > Verktyg. Jag har för mig att det inte var så förut. Jättetacksam för hjälp med hur man fixar detta. Jag har min sajt liggande hos Prestaworks, så jag kan inte så mycket, har fått hjälp med installation och allt.

Link to comment
Share on other sites

Kolla under översättningar för moduler för tror det kan vara modulen som inte är översatt helt. Du har ju en Onepagecheckout modul så bör vara några rader i den som inte i översatta. Kolla under Tools/Translations/Modify Translations och välj Modules och se om du hittar något.

Link to comment
Share on other sites

Tack för svar :). Jag har kollat och dubbelkollat tycker jag, under översättningar. Tycker det verkar som om jag hittat alla fält (vecklar ut allihop och söker fraser på sidan) och dom är översatta. Det konstiga är att en av knapparna, som ju är en bild, också är på engelska. Jag är nästan säker på att det inte var så förut så jag tror nån inställning nånstans är engelsk. Det är såå frustrerande.

Link to comment
Share on other sites

Vad är front-office?
Grejen är den att jag är nästan 100 på att det var bara svenskt text förut. Fast jag vet inte varför det har ändrats. Det har varit så förut och då fick jag svar från prestaworks att det kunde vara nåt med nån cookie...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...