Jump to content

LØST-Hvor er det lige...?


jgk-dk

Recommended Posts

Denne tekst står som standard under Delivery:

Shipments and returns
Your pack shipment
Packages are generally dispatched within 2 days after receipt of payment and are shipped via Colissimo with tracking and drop-off without signature. If you prefer delivery by Colissimo Extra with required signature, an additional cost will be applied, so please contact us before choosing this method. Whichever shipment choice you make, we will provide you with a link to track your package online.

Shipping fees include handling and packing fees as well as postage costs. Handling fees are fixed, whereas transport fees vary according to total weight of the shipment. We advise you to group your items in one order. We cannot group two distinct orders placed separately, and shipping fees will apply to each of them. Your package will be dispatched at your own risk, but special care is taken to protect fragile objects.

Boxes are amply sized and your items are well-protected.

Når man gennemfører et køb og skal acceptere at man har læst betingelserne kommer dette billede:

Your terms and conditions of use
Rule 1
Here is the rule 1 content

Rule 2
Here is the rule 2 content

Rule 3
Here is the rule 3 content

Der må derfor være 2 steder dette skal rettes, men hvor med nummer 2 (Rule's)

Link to comment
Share on other sites

Du må nok selv i gang med at skrive - lige som vi andre har gjort.

Dine indlæg bærer altid rigtig meget præg af, at du forventer at lave så lidt så muligt selv, og at du sidder med et konkret problem, som andre skal løse for dig.

Sådan fungerer det altså ikke nødvendigvis med open source. Man får hjælp til nogle ting, og så hjælper man altså også andre.

Forresten er din overskrift meget lidt sigende for indhold i denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

Takker for dit venlige svar.

Det er vel muligt at spørge om ting man ikke aner noget om og høre hvordan andre løser disse problemer.

Det er derfor at der er lavet et forum.

Hvis alle havde mange års erfaring med oprettelse og drift af en webshop ville det jo være meget let altsammen.

Opensource programmer er ikke altid lette at gå til hvis man ikke lige kan programmere eller der ikke er en brugsanvisning til.

Jeg er lidt ked af den måde du skriver til mig på, men kommer nok over det igen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i, at det kan være uoverskueligt at sætte sig ind i de mange forskellige funktioner, men man er ofte nødt til at prøve sig frem - man har jo netop ikke købt et program med fuld support, så man må selv yde mere for at sætte sig ind i tingene i forhold til den færdige pakkeløsning (som jo koster penge)

Det er også helt ok at spørge om ting, men som minimum bør du give dine indlæg en sigende overskrift samt klart og tydeligt forklare, hvad dit problem går ud på - det gør det meget nemmere 1. at tyde ud fra overskriften, om det er noget man kan hjælpe med (ellers behøver man jo ikke nødvendigvis at læse alle nye tråde i forum) 2. hurtigt og nemt gennemskue dit problem, så man nemt kan komme med løsningen, uden at der skal opklarende spørgsmål ind over.

Vi har jo alle samme interesse, nemlig vores Prestashops, og jeg synes det er fint at dele erfaringer og løsninger med andre. Men når du i mange indlæg skriver ultrakort med usigende overskrifter, ja, så blev jeg nok lige en smule irriteret. Beklager hvis du er blevet stødt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...