asjoli 2 Posted October 28, 2010 Skulle vilja ha en chat i min butik, där kunder kan chatta med mig.Söker efter en modul för det, känner någon till en sådan? Share this post Link to post Share on other sites
Patrik Lindblom 52 Posted October 28, 2010 Den här kanske kan passa: http://www.prestashop.com/blog/article/prestashop_releases_iadvize_module_customer_relationship_by_chat/ Share this post Link to post Share on other sites
Altex 0 Posted December 15, 2010 Livezilla är ett bra alternativ.http://www.livezilla.net/home/en/ Share this post Link to post Share on other sites
sebastiann 2 Posted December 16, 2010 Livezilla är utmärkt, finns en modul för det på forumet någonstans Share this post Link to post Share on other sites
tokill4 0 Posted December 26, 2010 Jag har svårt att installera livezilla. Share this post Link to post Share on other sites
Henrik Wennergren 0 Posted January 9, 2011 Testa www.comm100.com. Fungerar jättebra hos oss. (Tog bort länken till siten eftersom det verkar som att varenda en som läste detta inlägg ville chatta med min kundtjänstpersonal )/Henrik Share this post Link to post Share on other sites
Hans Jonasson 0 Posted February 16, 2011 Men hur infogar du själva koden från comm100?På www.ritkonsult.se var det enkelt då jag gör sidan i Frontpage.Men på www.kapamellanhanderna.se får jag bara till en textlänk, jag vet inte hur jag infogar Javascript koden.PS Sidan är under uppbyggnad Testa www.comm100.com. Fungerar jättebra hos oss. (Tog bort länken till siten eftersom det verkar som att varenda en som läste detta inlägg ville chatta med min kundtjänstpersonal )/Henrik Share this post Link to post Share on other sites
A Norwegian webshop 1 Posted February 17, 2011 Livezilla- Best there is =)Mange ekstra funksjoner! Co-Browse-Redirect-Filetransfer + + + Share this post Link to post Share on other sites
Hans Jonasson 0 Posted February 17, 2011 försökte livezill men det var ju hur mycket meck som helst med databaser och skit som jag inte orkade/kunde ställa in Share this post Link to post Share on other sites