Jump to content

v 1.7.2.4 op welke PhP versie het beste of juist niet


Recommended Posts

zodra ik PHP 7.1 activeer krijg ik onder PS 1.7.1.31  een 503 error pagina.  en kan dan niks meer.

moet vps-server dan weer terug zetten naar PHP 5.6 dan draait alles weer.

heb nog geen update gedaan via installatron binnen Direct Admin  naar PS 1.7.2.4

deze is blijkbaar nog niet beschikbaar 

Link to comment
Share on other sites

  • updates zou ik nooit via installatron laten verlopen. Sowieso, en ik denk dat veel anderen dat met me eens zullen zijn, gebruik ik die optie liever niet. Beste is altijd nog een manuele installatie en daarna upgraden met de 1 click upgrade module.

Via Installatron is de kans op fouten vele malen groter. Heb er niet zulke beste herinneringen aan.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Curious said:
  • updates zou ik nooit via installatron laten verlopen. Sowieso, en ik denk dat veel anderen dat met me eens zullen zijn, gebruik ik die optie liever niet. Beste is altijd nog een manuele installatie en daarna upgraden met de 1 click upgrade module.

Via Installatron is de kans op fouten vele malen groter. Heb er niet zulke beste herinneringen aan.

 

:)  Bij mij is het juist het tegenovergestelde.  Via installatron lopen alle updates als een trein.


Via 1-click  heb ik nog wel eens foutmeldingen.

Ook de makers van de migratie 1.6.x.x  naar 1.7.x.x  maken melding van het feit dat zij niet happig zijn op de 1click module
"  Hi, Dear Customer,

You want to upgrade your current shop version to latest version. Our module does not like to "1Click UPGRADE" or others. These modules harmful to shop, structure, and data. Our module upgrades the shop so secure and safe way. Our module never and never makes any changes in your current shop. You only need to create the new, empty, fresh PrestaShop with the latest version in the new server or subfolder in the current server. "

Overigens heb ik wel problemen met de migratie van 1.6.1.18 naar 1.7.3   ondanks de lovende woorden van andere gebruikers....

Al met al ....

Goede back-up maken en uittesten dus   ......

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...