Jump to content

Leveringsfirmaer/fragtfirmaer mangler - løst


Recommended Posts

Hejsa,

Jeg har fået et lille problem, når jeg(eller en kunde) har lagt noget i indkøbskurven, og fortsætter til forsendelse, så får jeg meddelelsen: No carieres avalable, jeg har haft muligheden for at vælge mellem de leveringsfirmaer jeg havde sat lagt ind og gemt, jeg har også haft et salg hvor der blev valgt leverandør firma, men nu her pludselig efter at jeg har lagt flere varer ind i butikken, så er muligheden for at vælge fragtfirma ikke muligt længere.

Nogen der kan fortælle mig hvad der er sket, evt hvad jeg kan gøre for at rette på dette?

presta1.JPG

presta2.JPG

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skriver det er lige pludselig det ikke fungerede, jeg har intet ændret i back office, kun oplagt flere varer og tilføjet et par attributter, Da vi sælger til både Danmark og Sverige er begge lande som de eneste valgt, og EU for zone, håber i kan hjælpe

presta6.JPG

presta4.JPG

presta5.JPG

presta3.JPG

Link to comment
Share on other sites

Har selv løst problemet, slog avanceret lagerstyring fra, så dukkede der noget op i listen over leveringsfirmaer, kiggede også i databasen og så at der var over 100 linjer med leveringsfirmaer, af en eller anden grund så var der blevet oprettet en kopi af leveringsfirmaet hvis der var ændret noget, så slettede alt i databasen og oprettede på ny, og så fungerede det igen - bum

Link to comment
Share on other sites

  • STYX-SE changed the title to Leveringsfirmaer/fragtfirmaer mangler - løst

Når du bruger avanceret lagerstyring skal du gå ind og angive leveringsfirmaer.

Det har du tilsyneladende ikke gjort.

Du må have aktiveret avanceret lagerstyring mellem den tidligere ordre og hvor du fik problemet ???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...