Jump to content

Fejl ved installation...??


Liserik

Recommended Posts

Jeg kan ikke få installeret min shop...
Jeg har købt ved gigahost og har downloadet prestshop og kopieret filerne til gigahost.
Jeg har været inde og lave skrivetilladelse og er kommet dertil at leg skal installere...
Jeg skriver prestashop/install efter mit domæne navn, men får bare beskeden at siden ikke kan vises... Nogen der kan hjælpe...???????

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke en mappe der hedder prestashop under mit domæne... Jeg har lagt filerne direkte ind i min domæne mappe...
Så skal jeg måske kun skrive /install efter domænet...
Det har jeg så prøvet, der kommer der så en fejlmeddelse der hedder:
This application need you to activate Javascript to correctly work.
Jeg har java... ?????

Link to comment
Share on other sites

Prøv at tjekke dine indtillinger i din browser. Funktioner, Internetindstillinger, Sikkerhed, brugerdefineret niveau. Scroll ned og tjek, at der står Aktiveret ud for JavaScript.

I øvrigt: Under installationen tjekker Prestashop, om du har de anbefalede indstillinger, og ellers giver den tips til, hvordan du retter disse. Var alle flueben grønne, da du installerede?

Link to comment
Share on other sites

ja jeg har messenger...
Jeg slettede det og oprettede igen... og kom så ind... skulle så slette install filen... og kan så ikke åbne siden nu igen...
kan se jeg skal ind i prestashop Back Office...? men hvordan kommer jeg det...`?

Link to comment
Share on other sites

Sorry... Jeg var vist for hurtig.... Da jeg kunne oploade siden, slettede jeg install filen og omdøbte adm. Men fik mig ikke oprettet på siden... så må lige starte forfra... :-(


Det behøver du ikke:-) Udpak den vedhæftede fil og upload den til din admin. I en browser skriver du herefter ditdomain.dk/dinadminmappe/newadmin.php

Så får du mulighed for at lave en administrator

newadmin.zip

Link to comment
Share on other sites

Øv... det er slet ikke så let... når man er nybegynder...
Er kommet til installsiden igen... og skal ha mig oprettet... i databaseconfiguration.. og får nu denne fejl:
Database server was not found. Please verify the login, password, and database server name fields

Link to comment
Share on other sites

Måske skal du overveje at købe noget hjælp til opsætning? Jeg er sikker på, at der er flere her i forum der gerne vil hjælpe mod betaling. Som sagt tidligere, er det rigtig svært at hjælpe, når de fejl der opstår skyldes brugerfejl, og du ikke beskriver dem ordentligt. "kan ikke åbne billeder" siger mig ikke rigtig noget, så jeg kaster håndklædet i ringen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...