Jump to content

Förlorar kunder


Lustfull

Recommended Posts

Har en liten fråga till er med Webshop och betalningsalternativ.

Märker ni att ni förlorar kunder för att ni ej kan erbjuda betalningsalternativ "direktbetalning via bank"?
Verkar som folk är ganska misstänksamma mot Paypal, trots att man påpekar att "registrering ej krävs" och att det är säkert att betala via Paypal.
Jag har idag Paypal, Klarna Faktura, Klarna konto,PF och förskottsbetalning via PB som betalningsalternativ.
Tyvärr är våra banker i dag såna jä...la hycklare ,så har man som jag en shop med inriktning på erotik så kan dom inte hjälpa en. Undrar vilka banker Onoff, Ellos och Apoteket har?
Dom säljer samma saker som jag gör.

Susanne

Link to comment
Share on other sites

Jag kan starkt rekommendera dig Moneybookers. Det är ett perfekt alternativ att erbjuda sina kunder att ta emot betalningar med. Du har ett dussin olika alternativ att aktivera/avaktivera i Moneybookers modulen som Prestaworks har utvecklat.

Link to comment
Share on other sites

Löste problemet genom Payson.
Blir lite "mörkrädd" av allt hyckleri från bankerna vad det gäller Adult content. Skulle vara kul att vet hur alla stora butiker som Apoteket, Ellos och Onoff löser detta då de faktiskt också säljer "Adult content" helt öppet.
Men det är väl skillnad på folk och folk?
Sussi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...