KVW Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Kan je ergens instellen, dat als er een bestelling in de webshop geplaatst is dat je hiervan wordt verwittigd via e-mail? Zodat je niet elke dag meerdere keren moet gaan kijken in het dashboard van de website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted March 29, 2018 Share Posted March 29, 2018 Dag KVW, De standaard module 'Mail alert' kan dit voor je verzorgen. Deze is standaard gedownload in je prestashop, maar nog niet geinstalleerd. Kijk maar eens bij Modules->zoeken 'mail'-> installeren. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KVW Posted March 29, 2018 Author Share Posted March 29, 2018 Bedankt voor de snelle hulp. De module was nog niet geïnstalleerd en daarom vond ik deze niet direct terug. Nu dus prima! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frevab Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Lastige van deze module is dat je een email krijgt met jezelf als afzender en dat maakt het beantwoorden wat lastiger want je moet dan het email adres weer met copy+past verhuizen of de code aanpassen. In mijn oude 1.4.6 versie shop heb ik dat toen aangepast maar moet dit voor de nieuwe versie waarschijnlijk weer opnieuw doen. Naam en email adres van de afzender maakt het ook veel overzichtelijker als je de emails in je Outlook of ander mail programma zit staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts