Jump to content

Přesun shopu na jiný hosting


Barbar

Recommended Posts

Ahoj všem, chtěl bych poprosit o podrobný návod co s shopem když chci změnit hosting. Využívám kapusta.cz a už mi došla trpělivost. Už třetí den po sobě vžy navečír, se nemohu dostat na svůj shop. Když se to stalo asi před měsícem poprvé, jsem kontaktoval technickou podporu. Odpovědi jsem se dočkal a nakonec to vypadalo že to vyřešili. Teď bohužel třetí den nemám žádnou odpověď. Proto tímto všechny varuju před hostingem na kapusta.cz.
Moc prosím o navrhnutí nějakého spolehlivého hostingu a o podrobný návod jak a co udělat s shopem. Jsem začátečník a teprve se učím.
Předem moc děkuji za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Tak Vás zdravím.
Mluvil jsem o tom s bratrem a on psal (výhružný) dopis na podporu kapusta.cz s tím že pokud se to bude i nadále opakovat, tak okamžitě opouštíme hosting kapusty. Chtěl bych se zeptat o jaký tarif by se jednalo a zda by bylo možné nás přidat také na Váš shop, ne do partnerů, ale do levé části pro reklamu vlozit banner. Případně Kolik by jste za ten hostyng chtěl.
Děkuji

Link to comment
Share on other sites

Na onebitu je zaplaceno do března tarif web-cool. Viz screen.
Viz screen. myslel jsem to tak,že to přenechám zadarmo a zkusíme přesunout shop jinam. Mamejeradi.cz už hostuju jinde, na onebit neni žádná doména, museli bychom to zkusit tam kde hostuju teď a mam tamregnuté všechny domény. A za to bych chtěl u Vás banner....
z onebitu jsem odešel jinam, protože mám na shopu 13000 položek a když jsem pustil import běželo to celou noc, prptppže tam smí běžet cron ůloha jen minutu a další až za deset minut. když jsem měl položek míň, tak kolem 5000 nebylo co řešit. Onebit je jeden z nejsvižnějších hostingů pro menší shopy.
http://www.abload.de/image.php?img=screensnaperimage4lz6.jpg#

Link to comment
Share on other sites

Mam 2 obchody u kapusty .