Jump to content

Hulp nodig met het instellen van een 301 redirect


Recommended Posts

Hallo allemaal mijjn naam is martin en heb een vraag over het instellen van een 301 redirect  voor mijn website

En zou het echt heel fijn vinden als iemand mij stapsgewijs hier mee zou willen helpen dar ik zelf geen of zeer weinig ervaaring mee  heb

graag  goede uitleg van waar ik op moet letten welke instelling ik moet verranderen als ik  deze istelling wil doorvoeren

 

goed hier mijn probleem eerst mar ik heb een website  laten we zeggen die er zo uit ziet www.mysite.com/order alza ik op  de link druk kom ik netjes op de pagina waar ik moet zijn
Maar als ik hem zo typ  www.mysite.com/order/   kom ik op een 404 error page van mijn site 

dus zou ik het graag willen veranderen dat als ik dit typ  www.mysite.com/order/ gewoon hier uit kwam  www.mysite.com/order

un heb ik wel wat gelezen hier en dar mar kom er niet echt uit 

Dus hulp grvraagd  

graag  zou ik het op prijs stellen dat het in elk detail Woord voor woord uitgelegd dus stap voor stap  zodat ik geen fouten maak  

 

de versie die ik gebruik is prestashop  1.5.6.2

teven load ik hier mijn htaccess file op die in de root van mijn server staat 

alvast hartelijk bedankt

 

Martin

 

.htaccess

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Het lijkt me verstandig om eerst je shop te upgraden naar bv 1.6.1.18

1.5 is al zo oud en veel zaken zijn in de laatste versies allang anders en beter geregeld.

ER zijn overigens modules die dit prima voor je kunnen regelen waarbij voor een paar tientjes al het werk uit je handen wordt genomen: https://addons.prestashop.com/nl/url-omleidingen/16928-advanced-url.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...