Jump to content

Aanbiedingstekst afbeeldingen combinatieproducten


Bemi

Recommended Posts

Beste,

Ik gebruik Prestashop versie 1.7.3.0

Ik loop tegen een probleem op bij een aanbieding van een combinatieproduct.
Je kunt bij een product op het tabblad 'Tarieven' de optie aanzetten : " Toon de "Kortings!"-vlag op de productpagina en op productlijsten. "
Stel: ik heb een combinatieproduct dat bestaat uit 8 producten en gebruik voor deze 8 producten één en dezelfde afbeelding.
Nu wil ik bij het 2e product een aanbieding aanmaken.
Je kunt bij het basisproduct van de combinatie de optie aanvinken, dan verschijnt de tekst boven de afbeelding 'Korting'.
Deze tekst verschijnt bij álle 8 de afbeeldingen van de producten, maar ik wil deze tekst alléén bij het 2e product tonen.
Nu is het namelijk zo, dat als het product zichtbaar wordt, je bij elke keuze van een combinatie, de tekst 'Korting' ziet staan boven de afbeelding, terwijl dit alléén maar zou mogen gelden bij het 2e product. Dit kan verwarrend zijn voor de klant.
Ik krijg dit niet voor elkaar. Is hier een oplossing voor?

Ben

kortingstekst-combinatieproduct.png

Link to comment
Share on other sites

Die aanbiedingsvlag geld voor alle combinaties, die kan je dus niet per combinatie instellen (standaard).

Wat ikzelf in zon geval doe, is 2 plaatjes uploaden bij het product en dan bij de combinatie die in de aanbieding is dit speciale plaatje (met een extra opvallend label erop) aan die combinatie koppelen. Dat is de simpele manier.

Ongetwijfeld zal het te regelen zijn om dit uit te splitsen maar dan zal je of op zoek moeten gaan naar een module die dat kan, of een ontwikkelaar dit voor je laten coderen.

Link to comment
Share on other sites

Beste Curious,

Dank voor je bericht. Ik zal dan inderdaad de oplossing moeten gaan toepassen van een tweede afbeelding met extra opvallend label erop.
En ik kan altijd nog gaan kijken of er nog een module beschikbaar is die zoiets kan. Daar had ik nog niet aan gedacht.
Bedankt in ieder geval! Ik ben er voorlopig mee geholpen.

Bemi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...