Jump to content

en venlig sjæl ? måske forkert placeret


Donner

Recommended Posts

Hej Jeg har brugt de sidste 4 uger på at få en prestashop på benene, med de tilpasninger jeg skulle bruge, men der er lige lidt fragt problemer og den slags som jeg har givet op over for.

findes er en som hungre efter at hjælpe folk som mig :-] via MSN, så vi kan angribe problemerne direkte

arbejdsgangen er noglegange lidt lang når man poster en tråd og der aldrig kommer svar..................

Mvh Jesper

PM Mig hvis du er den der kan hjælpe,

PS det er ikke avanceret ting, det kræver nok bare lidt kendskab til presta.

Link to comment
Share on other sites

Hej

Et godt råd: Skriv en overskrift, der beskriver dit problem mere præcist (så hjælper det nemlig andre, når de søger løsning på samme problem), skriv hvad det er, du ikke kan få til at virke - der kommer svar på langt de fleste spørgsmål, når man uddyber, hvad problemet går ud på. Det er meget sjældent, at der er tråde her i forum, der ikke bliver besvaret.

Og hvis du ikke får et svar, du kan bruge, så skal jeg nok hjælpe:-)

Link to comment
Share on other sites

under carriers synes jeg ikke man kan se noget med zoner

zoner, til det land der skal bestilles fra, er jeg ikke sikker på hva betyder ?

teknisk set skal der ikke være zoner i shoppen, eller der skal i hvertfald ikke være forskelle

Nogle bud ?

mvh Jesper

Link to comment
Share on other sites

En carrier skal sættes op til at at leverer i en zone (område), du skal muligvis definere zonerne først under shipping -> zones, når du har difineret en zone der fx hedder danmark, går du bagefter ind under shipping -> countries og finder danmark på listen, så tilføjer du zonen danmark til landet danmark. Når det er gjort skal du ind i carriers og vælge zone for carrieren.

Link to comment
Share on other sites

Så gør vi det da bare på den hårde måde :-]

Ps fed side du selv har, hvis du tænker på import fra fks thailand så send mig en mail, vi er lige i smørhullet, for alt inden for smykker, tasker, ting til håret, tøj, kjoler, sko, hatte, ure og armbånd.

Mvh Jesper & May

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...