dwatte 0 Posted September 7, 2010 Hejsan!I PS 1.2.5 kunde man välja att visa priser både med och utan moms på produkterna, men jag kan inte hitta den funktionen någonstans i PS 1.3.1. Är den borttagen eller finns det något knep? tackDaniel Share this post Link to post Share on other sites
Piggen 0 Posted September 10, 2010 Tjena!Har du löst det?Jag behöver också kunna erbjuda priser med och utan moms. Share this post Link to post Share on other sites
dwatte 0 Posted September 10, 2010 Nej ingen lösning än Share this post Link to post Share on other sites
wizkaa 0 Posted January 29, 2011 Nej ingen lösning än Gå in på denna sidan så kommer ni att lösa era problemhttp://www.prestashop.com/forums/viewthread/69312/P0/integration/solved_displaying_tax_included_and_tax_excluded_at_same_time_dot_ Share this post Link to post Share on other sites
bestbuysweden 0 Posted January 30, 2011 Helt ny med Prestashop, fantastisk webbutik lösning, så mycket enklare än Oscommerce.Kort fråga: Jag vill att alla priser skall synas ex moms och sedan läggs 25% moms på i Kassan. Hur görs det enklast?Momsen har jag satt till 25%, det är klart. Share this post Link to post Share on other sites