Jump to content

Alle varer og oplysninger mangler på siden men ikke i Back Office


k.hansen

Recommended Posts

Hej
Jeg har et problem med min side Afroart.dk. Alt mangler på siden som kunderne ser, men jeg kan se det hele i Back Office, men alt som jeg har lagt i Infomations blokken er væk, forretningsbetingelser osv.
Det er sket efter at min udbyder WEB10 har opdateret deres system. Jeg bruger Prestashop 1.2.5. Det er mærkeligt at dette kun sker på den ene side, da mine to andre sider med samme udgave af Prestashop fungerer uden fejl. Disse sider ligger også hos WEB10 og på samme webhotel. Alle siderne har selvstændige databaser.
Hvorfor er dette sket. Kan jeg få alt til at fungere igen uden at skulle bygge hele siden forfra?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ligger også på web10, men er ret ny der, s¨jeg har ikke oplevet en opgradering.

Men jeg har erfaret at web10 er temmelig kritisk m.h.t. mapper, som skal have skriverettigheder (Det var Gigahost, som jeg flyttede fra ligeglade med).

Prøv i første omgang via din ftp at CHMOD-de filer til 664.

Start med index.php, og prøv dig ellers frem.

Eller slå debug til i linie 4 i config/config.inc.php og se om det giver noget.

Ellers må du have fat i supporten hos web10.

Link to comment
Share on other sites

Har prøvet det med config_inc.php og med CHMOD 664. Har prøvet index.php og også på alle filer og mapper på hele siden. Har også prøvet det samme med CHMOD 777, hvor siden kom tilbage i den tilstand den var i ved oprettelse af dette emne.
Nu hvor jeg har ændret til CHMOD 664, står der en masse tekst.
Teksten er som følger:
Warning: include() [function.include]: Unable to access /usr/home/web/web352408/afroart.dk/config/config.inc.php in /usr/home/web/web352408/afroart.dk/index.php on line 3

Warning: include(/usr/home/web/web352408/afroart.dk/config/config.inc.php) [function.include]: failed to open stream: Invalid argument in /usr/home/web/web352408/afroart.dk/index.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/usr/home/web/web352408/afroart.dk/config/config.inc.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /usr/home/web/web352408/afroart.dk/index.php on line 3

Fatal error: Class 'Configuration' not found in /usr/home/web/web352408/afroart.dk/index.php on line 5

Vi kontakter nu web10 support for at få løst problemet, da fejlen også viser sig på vores to andre sider på samme webhotel.
Hvis I kan bruge denne fejlmeddelse til noget, kan I bare skrive et indlæg her, eller sende mig en mail på [email protected]

Link to comment
Share on other sites

Det ville være en løsning, men vi har desværre ingen backup af siden eller databasen. Har netop kontaktet web10, da jeg kiggede min mailbox igennem fandt jeg en mail fra midten af sommerferien, hvor web10 informerer om at de udfører en opdatering af deres system, og at siden vil være nede i et bestemt tidsrum. De skrev til os at de havde muligheden for at gendanne vores database til den 27.7.2010, men dette vil også bevirke vores to andre sider, som der er foretaget ændringer på efter den dato.
Uanset om web10 kan gendanne min side eller ej, foretager vi højest sandsynligt en opdatering til PrestaShop 1.3.1 i løbet af weekenden. Tester dog først lige opdateringstrinene i en localhost-server, så der ikke er noget der går galt når vi begynder at opdatere de rigtige sider.

Link to comment
Share on other sites

Har nu fået web10/Talk Active ApS til at gendanne databasen til 27/7/2010, og nu kan vi se varerne på siderne, men vi skal på den ene af dem stadig ind på Oversigt og så vælge kategorien.
Alt under Oplysninger mangler stadig, både i BackOffice og FrontOffice, men de kan også findes igennem Oversigt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...