Jump to content

PS 1.7 Varianter ändras inte i webbshop


Recommended Posts

Jag har problem med varianthantering, det går ej att ändra utan det är endast default hela tiden i webbshoppen. Jag använder mig av SEO Performance (URL Cleaner) och om jag avaktiverar den så fungerar varianthanteringen. Dock så vill jag ha SEO vänliga webadresser utan Prestashops nummer. Sidan det gäller är BWED.se

Tacksam för en lösning på mitt problem.

Link to comment
Share on other sites

On 3/1/2018 at 12:58 PM, BRW_Trading said:

Jag har problem med varianthantering, det går ej att ändra utan det är endast default hela tiden i webbshoppen. Jag använder mig av SEO Performance (URL Cleaner) och om jag avaktiverar den så fungerar varianthanteringen. Dock så vill jag ha SEO vänliga webadresser utan Prestashops nummer. Sidan det gäller är BWED.se

Tacksam för en lösning på mitt problem.

 

Hej har samma problem med 1.7 och funderar på att betala för en installation av följande modul: PIRATED ADDON - LINK REMOVED (demo butiken ger snygga urler precis som jag vill ha det)

Tänkte bara höra här på svenska forumet först om någon hade förslag på annan modul dom rekommenderade, har precis som du tittat på den modul du använder men när dom inte svarat på en enda av mina mails så ställde jag mig tveksam att köpa från dom ifall supporten efter köp är lika "bra"

 

En annan fråga, vilket tema använder du? och vilken huvudmeny (header) är det en plugin eller något som kom med temat? Var snygg.

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/7/2018 at 11:41 AM, baggen said:

 

Hej har samma problem med 1.7 och funderar på att betala för en installation av följande modul: XXXXXXXXXXXXXXX (demo butiken ger snygga urler precis som jag vill ha det)

Tänkte bara höra här på svenska forumet först om någon hade förslag på annan modul dom rekommenderade, har precis som du tittat på den modul du använder men när dom inte svarat på en enda av mina mails så ställde jag mig tveksam att köpa från dom ifall supporten efter köp är lika "bra"

 

En annan fråga, vilket tema använder du? och vilken huvudmeny (header) är det en plugin eller något som kom med temat? Var snygg.

 

Hej, jag har byggt temat på denna sidan och menyn jag använder är Advanced Top Menu Responsive och jag har byggt temat på denna hemsidan PrestaBuilder. Jag ska kolla in modulen som du har föreslagit.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...