Jump to content

[LØST] Indbygget nyhedsbrev modul 1.2.5


Prestafan1234

Recommended Posts

Hej

Jeg har netop aktiveret det standard indbyggede nyhedsbrev modul - men jeg er ikke helt tilfreds med, hvordan det virker. Eller rettere backend på det. Jeg har tilmeldt mig selv på to forskellige adresser, men jeg kan kun se den ene af disse, når jeg kigger i BO og bruger Tools - Nyhedsbrev v2.0. Hvad værre er, så får jeg heller ikke de kunder vist, som har tilmeldt sig under registreringen. Er dette værktøj overhovedet brugbart, eller hvad gør jeg forkert?

Som supplement til ovenstående, har min shop kørt længe uden aktivering af det indbyggede modul til nyhedsbrev. Men jeg mener altså, at jeg i dag før tilmelding af min første adresse, fik vist dem der havde tilmeldt sig under registrering, og at disse nu er forsvundet efter jeg tilmeldte mine to egne adresser via FO. Jeg vil da være rigtig træt af, at kunder som melder sig til via FO måske, eller måske ikke får deres nyhedsbrev, fordi jeg ikke kan se dem - og tilsvarende at kunder der sætter fluebenet under registrering fuldstændig forsvinder.

Nogen ideer til, hvad der er gået galt (eller forslag til gode moduler, der virker)?

EDIT: Ahhhh, der er to forskellige eksportér knapper - så giver det jo mening, at mine kunder der har meldt sig til under registrering ikke blev vist. Det lader mig så tilbage med, at jeg kun får vist den ene af de to adresser, jeg har tilmeldt mig selv på

Jeg lukker denne igen, for jeg kan ikke genskabe problemet nu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...