Jump to content

Jak to sunąć pomoc


Marlena

Recommended Posts

Uwielbiam wycinki stron, bo ktoś nie pomyśli, że inna osoba oglądająca screena nie ma kontekstu z którego wyrwano ten fragment.

Swoją drogą to może być albo tak jak wspomniał kolega wyżej zdjęcie kategorii, albo opis tej kategorii. Bez linka do strony nie ma szans żebyśmy się domyślili co to jest. A już tym bardziej żebyśmy powiedzieli jak to usunąć.

Link to comment
Share on other sites

Juz daje . Mysle ze to wystarczy nie chcem dawać adresu narazie ponieważ daje tam głupie nazwy i testuje . Jestem zielony. Tak samo nie posiadam Live edycji w mojej wersji 1.7.1.2 Czy jeżeli jestem na starcie warto zmienić na 1.6 wersje ponieważ wszyscy chwalą a opinie o 1.7xx sa takie niezbyt pozytywne. Dla zielonego co polecacie z ręką na sercu . Nie mam siana by dac komuć by mi zrobił strone dlatego bawię się sam :(
image.thumb.png.b9940a98d0bb6aecb3ffe326be88bb12.png

Link to comment
Share on other sites

Ten na środku ponieważ lepiej wygląda jak tego nie ma i produkty wyświetlają sie od  razu po kliknięciu w zakładkę . Może nie tyle co lepiej ale Estetyczniej .
zmiana wersji na Ostatnią 1.6 z 5 lutego. Ze względu na brak edycji live  w 1.7.x.x

Link to comment
Share on other sites

Jeśli się dopiero uczysz i to jest Twój główny cel to nie ma znaczenia dla Ciebie wersja. 1.6 i 1.7 są oparte o zupełnie inne silniki.

Do 1.6 masz jednak dużo więcej materiałów dostępnych w necie. W większości darmowych.

 

Dla nas nie ma znaczenia, czy masz tam pisane "test", "koziołek matołek", czy cokolwiek innego Ci przyjdzie do głowy. My mamy określone zadanie do wykonania i skupiamy się na tym, treści czy zdjęcia nie mają żadnego znaczenia. Więc nie bój się podawać linka :)

 

Najprostszy sposób usunięcia tej całej ramki to dodanie do CSSa wartości

 

display:none;

Ponieważ nie dałeś linka to niestety ze screena Ci nie odczytam konkretnej nazwy zaczepu CSS, do której należy dopisać tę wartość.