jgk-dk 1 Report post Posted February 12, 2018 Hej Vores mail bliver spammet og øsnskes entet sikret(CAPTCHA) eller deaktiveret / slettet fra systemet. Hvordan gør man det? mvh Jan Share this post Link to post Share on other sites
yquem 0 Report post Posted February 12, 2018 (edited) Capcha vil være godt. Jeg fik også mange mails i går fra en russisk robot. Det blev midlertidigt løst ved at omdøbe .../contact_us til noget andet. Se under SEO og URLs Edited February 12, 2018 by yquem Share this post Link to post Share on other sites
presta-dyr 129 Report post Posted February 13, 2018 Du kan også prøve det gratis modul, jeg har publiceret her i forummet. /Kjeld Share this post Link to post Share on other sites
presta-dyr 129 Report post Posted February 17, 2018 Noget helt andet er, at hvis du kører PrestaShop 1.4 bør du overveje at opgradere. /Kjeld 1 Prestafan1234 reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
AndersF 0 Report post Posted February 27, 2018 Total rookie spørgsmål - Men hvor finder jeg contact_us filen - Har prøvet at kikke i mapperne på FTP? Har samme problem med 60+ mails i døgnet fra russiske mailadresser. Har mest løst til at slukke for det men ved simpelthent ikke hvor? @Kjeld: Kikkede på dine moduler - hvilket mener du? (Bruger ellers nogle af dine moduler med stor glæde :-) ) Share this post Link to post Share on other sites
presta-dyr 129 Report post Posted February 27, 2018 https://www.prestashop.com/forums/topic/663210-modul-spam-i-kontaktform/ Share this post Link to post Share on other sites