Jump to content

mouse over kleur van button veranderen


Recommended Posts

Hoi,

 

ik ben bezig met de opbouw van een webshop, en nu heb ik de basis kleur van alle buttons veranderd. 

Als ik nu met de muis cursor op de button ga, wordt de button weer de oude kleur zoals blauw of groen.

Mijn vraag is hoe ik de mouse over kleur kan veranderen of uit kan zetten. 

Ik hoor graag van iemand.

 

Mvg Mark

 

Link to comment
Share on other sites

Dat kan in verschillende bestanden staan, maar meestal in global.css van je thema, dus daarvoor zal je moeten zoeken als je geen thema hebt waar een kleur editor in zit. Feit is wel als je het standaard thema gebruikt en je een update uitvoert alles weer op de oude kleuren staat. De premium themas hebben meestal een editor waar je dat heel makkelijk kan aanpassen.

Met google chrome kan je het element ook inspecteren en het bestand opsporen waar de kleur in staat.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Curious said:

Dat kan in verschillende bestanden staan, maar meestal in global.css van je thema, dus daarvoor zal je moeten zoeken als je geen thema hebt waar een kleur editor in zit. Feit is wel als je het standaard thema gebruikt en je een update uitvoert alles weer op de oude kleuren staat. De premium themas hebben meestal een editor waar je dat heel makkelijk kan aanpassen.

Met google chrome kan je het element ook inspecteren en het bestand opsporen waar de kleur in staat.

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de kleuren van de buttons al veranderd, via element inspecteren en dan in de CSS veranderd. Alleen ik begrijp niet hoe je de kleur kan veranderen als je de muis erop zet. 

 

Ik krijg nu als je met de muis cursor erop komt de originele kleur, maar als je de muis er niet op zet dan is de kleur perfect.

Mvg Mark

 

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Curious said:

ook dat kan je opzoeken, vaak staat dat ergens vermeld als een hoover kleur. button hoover of iets in die trant, maar met inspecteren zou je dat ook moeten zien.

Dank je wel voor je reactie.

 

Ik heb gisteravond al even gekeken, maar bij het inspecteren zie ik nergens een hoover staan helaas.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Prestashop_manager said:

wellicht even de website vermelden, dan kan iedereen op dit forum direct aangeven waar je dit kan veranderen.

Dank voor je reactie.

 

Ik heb de website nog offline staan, want hij is nog volop in opbouw.

 

Het is misschien wel nuttig om te weten dat het een Prestashop 1.6 is.

 

Mvg Mark

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...