Jump to content

[LØST] Logo helt i top.


Guest

Recommended Posts

Hej,
jeg har denne side www.mirasdukketoej.dk , som er baseret på prestashop standard theme, men med images fra det blå theme.

Logoet er ikke helt i toppen. Det ser ud som om, der er en blank før logoet.

Jeg har ledt, men har endnu ikke fundet det korrekte sted. Er der en der ved, hvilken fil jeg skal ind og pille i, så jeg kan få loget helt op?

Link to comment
Share on other sites

Mit bud er at du skal ind og finde det i gobal.css i dit themes mappe. Du kan finde class'en i header.tpl så tror jeg bare det er noget padding eller margin du skal have sat til 0 i toppen.

Jeg ved ikke hvor ny siden er men man kommer ikke videre til betalingskorts siden når man vil det.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale at køre med Firefox og installere Firebug. Så kan du blot pege på det element, du vil vide mere om og se hvor i CSS'en det er defineret. I dit tilfælde er det linie 195 i global.css, hvor du skal justere margin-top.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan varmt anbefale at køre med Firefox og installere Firebug. Så kan du blot pege på det element, du vil vide mere om og se hvor i CSS'en det er defineret. I dit tilfælde er det linie 195 i global.css, hvor du skal justere margin-top.

/Kjeld


Tak for det. Det var det rette sted.
Link to comment
Share on other sites


Jeg ved ikke hvor ny siden er men man kommer ikke videre til betalingskorts siden når man vil det.


Det forstår jeg ikke. Der tikker masser af ordrer ind. Kan du definere lidt nærmere?
Link to comment
Share on other sites

Når jeg har lagt noget i kurven, er gået til One page checkout og så trykker på dankort, og herefter går videre så skriver den plz wait submitting, herefter springer den til forsiden. Nu prøvede jeg så lige at gøre det igen efter at den opretter kontoen, så virker det. Men når jeg ikke er logget ind så springer den bare til forsiden

Link to comment
Share on other sites

Når jeg har lagt noget i kurven, er gået til One page checkout og så trykker på dankort, og herefter går videre så skriver den plz wait submitting, herefter springer den til forsiden. Nu prøvede jeg så lige at gøre det igen efter at den opretter kontoen, så virker det. Men når jeg ikke er logget ind så springer den bare til forsiden


Hej Timpet,
tak for dit indlæg, og tak fordi hu har prøvet min hjemmeside af.
Jeg har lige forsøgt at genskabe den fejl, du nævner, uden held.
Hvilken browser bruger du?
Jeg har forsøgt med IE8, Firefox og Google Crome, men kan ikke genskabe fejlen.
Link to comment
Share on other sites

Jeg havde ikke set, at Chrome havde indbygget debugger. Det er jo smart. Men jeg havde egentlig heller ikke set, at Chromes håndtering af IDN ikke er god. Både IE8, Opera og Firefox kan finde ud af www.netstrømpen.dk, men Chrome kløjs i det.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...