Jump to content

[MODUL] Webpack 2 - Lav postdanmark pakkelabels direkte fra backoffice


Timpet

Recommended Posts

Hejsa venner :)

Der bliver desværre ikke nogen gratis udgave af det webpack 2 modul jeg har sat sammen, eller sat sammen og sat sammen. Jeg har vel brugt rimelig mange timer på det :P Hvis nogen af jer bruger webpack så ved i jo hvor besværligt det at lave labels med det system!

 

Webpack 2 er en anden udgave hvor man kan sende noget data og få noget andet data retur fra post danmarks server, hvilket gør pakkelabels meget lettere.

 

Man kan med modul lavet enkelte labels til specifikke ordre på ordre siden, som de ses på det første billede, man kan lave en masse generering ligesom med invoice's som ses på billede 2. Endvidere vedhæfter den selv pakkenumret til systemet, og vedhæfter det ligeledes i emailen om at ordren er sendt. Så man spare altså kunden for en email, og sig selv for en hel masse besvær.

 

Hvis man har interesse i modulet kan man finde webpack 2 webshoppen her

 

Modulet kræver særskilt aftale med postdanmark, og laver pakkelabels ligesom dem fra almindeligt webpack system.

 

Opdateringer:

Mulighed for Modtagerkvittering

Mulighed for SMS advicering til kunden

Mulighed for Pakker udenomdeling

Mulighed for privat og erhverspakker

 

Modulet kommer i 3 udgaver, første udgave kan udlukkende sende pakker i DK, og den anden kan sende pakker i EU, den sidste udgave (er pt ikke færdig, men bliver det på bestilling) kan sende pakker i hele verden,

 

Priserne:

EU+dk: 1495,- inklusiv moms

28020_iLw3gHdwThnrv5SR3gWR_t

28021_3rH8jC0803j4rcqAl0Ol_t

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

nu kan man vidst ikke helt det samme med en label printer som man kan med modulet, men det var da pænt af dig at gøre opmærksom på at man kan få sådan en til under 1495 ;)

 

Modulet laver en pakkelabel med stregkode på fra postdanmark udfra din oplysninger om kunden med 1 enkelt klik i BO. Det tror jeg vidst ikke en labelprinter kan ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvad har en label printer at gøre med Tims modul? Du kan jo sagtens køre Webpack uden om Prestashop, men så skal du jo ind på en side hos PostDanmark. Jeg forstår ikke dit indlæg??

Gætter på at dptrade ikke ved hvad webpack er.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...