Jump to content

betalings muligheder vises ikke


Recommended Posts

hej 

jeg har sat min shop op og har så gjort det muligt at betale med bank overførsel, da jeg så tester det får jeg en perfekt ordre igennem. og leger lidt med de forskellige ordre statuser der er, efter at have leget lidt med ordren vil jeg forsøge at lave en bestilling mere med bank overførsel som mulighed men når jeg så har udfyldt levering og kommer til betaling siger den der ikke er nogen mulige '. hvad kan der være sket ?

se her.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men ganske få af dem, der i dette forum har haft shops i årevis bruger version 1.7, da vi stadig mener, den er for ustabil til at drive en shop på. Derfor opgraderer jeg f.eks. stadig mine kunder til version 1.6.1.17. Så 1.7 er ret ny for mig. Jeg vil tro, at du har fået sat noget op i dine indstillinger, som gør, at man ikke kan bruge bankoverførsel. Men hvad, er umuligt at sige ud fra de oplysninger, du giver. Her kan jo både være tale om landeopsætning, som du har begrænset, eller begrænsninger på varer osv. Så bedste bud er, at du arbejder baglæns og ændrer de ting tilbage, du har ændret under dine tests.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...