Jump to content

Erfaringer med PrestaShop og danske webhoteller


taaning

Recommended Posts

Hej Forum...

Har lige kigget på PrestaShop, som jeg må sige ser rigtig imponerende ud.

Er der nogle der har kendskab til hvordan/om det kører på f.eks. surftown, one.com eller andre danske webhoteller.

Da jeg bare skal bruge det til test i første omgang, er stabiliteten mindre vigtig....Derfor gerne discount webhoteller...


Håber at høre fra jer....

Med Venlig Hilsen

Henrik Taaning

Link to comment
Share on other sites

Hejsa

Vi intresserer os selv for Prestashop.

Vi hoster www.elscooterbatterier.dk som bruger Prestashop og har kun gode erfaringer med den.

Derfor kan vi selvfølgelig anbefale os selv som hosting udbyder ;-) du finder os her ->> www.farsus.dk

Vi er måske nok ikke i hvad du kalder den billige ende men man får hvad man nu engang betaler for.

Dog må vi indrømme at der er nogle mangler i prestashop idet man ikke umiddelbart kan gøre ting du kan i andre shops.
f.eks indsætte felter kunden selv skal udfylde i produktet og som så kommer med på faktura.
Dette er dog lovet til 1.1 efter hvad man kan læse sig frem til rundt i forummet.

En integration til vores eget Cms System (ScarPox (www.scarpox.dk))er også næsten klar dette vil dog ikke blive introduceret før vi Prestashop 1.1 er frigivet

Med venlig HIlsen

Jan Cordsen

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan kun rose Jan Cordsen og hans webhosting.
Jeg har en webshop kørende med prestashop på hans severe og det fungerer over al forventning.
Hvad priser angår er han ikke specielt dyrere end andre når man tænker på den fantastiske service han leverer.

Prøv at kontakte Jan Cordsen på farsus.dk og få han til at sætte en testshop op til dig og lad dig overbevise :-)
Du bliver ikke skuffet.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej

Har flere kunder som anvender prestashop.
Hvorfor bruges dette kun som reklameforum ?
Hvad med de fejl der er i oversættelsen og det faktum at oversættelsen ikke er helt færdig ?
Hvad med de fremtidige ønsker, synes det kunne være interessant med en cms del, da man så kan undgå en kobling til andre systemer, når det hele skal integreres.
Hvordan med udarbejdelse af templates, har i tænkt på dette eller har nogle af jer en god henvisning til en vejledning ?

mvh

Mogens
Easy Webhost
http://www.easywebhost.dk/

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det nemt at have fremtidige ønsker til Prestashop, bl.a. med hensyn til CMS. Men jeg synes bestemt at Prestashop er klar at foretrække, specielt med henblik på tema design. Sammenlignet med Oscommerce, som er et helvede med tusinde filer og tables.
Prestashop benytter sig af Smarty, og vejledning kan findes på deres site. Ellers er det bare at kikke lidt i de frie tilgængelige temaer. Det meste kan faktisk klares via CSS'en, og så blot med et par små rettelser i template filerne.

... og gigahost kan også skrives på listen som en host der understøttes 100%

Men lad os sammen skabe fremtiden for Prestashop. Jeg har flere glade brugere af systemet, og jeg er sikker på at flere får øjnene op, for den gode, fleksible og opensource løsning, som Prestashop nu engang er.

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Selvfølgelig er det nemt at have fremtidige ønsker til Prestashop, bl.a. med hensyn til CMS. Men jeg synes bestemt at Prestashop er klar at foretrække, specielt med henblik på tema design. Sammenlignet med Oscommerce, som er et helvede med tusinde filer og tables.
Prestashop benytter sig af Smarty, og vejledning kan findes på deres site. Ellers er det bare at kikke lidt i de frie tilgængelige temaer. Det meste kan faktisk klares via CSS'en, og så blot med et par små rettelser i template filerne.

... og gigahost kan også skrives på listen som en host der understøttes 100%

Men lad os sammen skabe fremtiden for Prestashop. Jeg har flere glade brugere af systemet, og jeg er sikker på at flere får øjnene op, for den gode, fleksible og opensource løsning, som Prestashop nu engang er.

:)


Vil bare lige sige yep'z.. og at ja alle gode systemer, kan blive bedre når folk ytre sine meninger og ønsker
Link to comment
Share on other sites

Man skal køre Synologys nyeste firmware version (2.1, som nu er i beta, men som virker upåklageligt)

I administrationsdelen af 207+'eren er det meget enkelt af slå webserver og database til.

Så skal man have phpMyAdmin på. Det kan også download'es gratis. Det er lang tid siden at jeg indstallerede dette. Jeg havde vist lidt tummel med at få logon-id og password sat rigtigt op - jeg kan ikke lige huske præcist hvad.

Når det er på plads er det blot at få kopiere de udpakkede Prestashop-filer til web-biblioteket på Synology-boksen, og køre installationen, sådan som det er beskrevet på Prestashops hjemmeside.

Du kan evt se min site (under konstruktion) på www.broholm.eu/docstore

/Broholm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...