Jump to content
  • 0

Błąd w trakcie realizacji zamówienia


Adrian EasyPet

Question

Witam. 

Na wstępie uprzedzę, że z Prestą jestem kompletnie zielony, a muszę się tym zająć... :blush: Po kilku problemach z instalacją sklepu na naszym hostingu udało się go uruchomić, uzupełnić wstępnie ustawienia, etc. Kolejny problem pojawił się na etapie składania testowego zamówienia - dodaję produkt(y) do koszyka, klikam "Przejdź do realizacji zamówienia" i wywala mi błąd 404. Domyślam się, że czegoś brakuje - czy za tą część procesu zamówienia odpowiada jakiś konkretny moduł? 

Niestety nie udało mi się znaleźć podobnego problemu na forum i w googlu :wacko:

Adres: www.v4r.pl

Wersja PrestaShop: 1.7.2.4

W załączniku to co wyskakuje w trybie debugowania.

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc ;)

blad.txt

Link to comment
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ta instalacja jest na localhoście, konkretniej na prywatnym serwerze stawianym samodzielnie na jakimś kompie ? Inaczej nie potrafię wytłumaczyć jak możliwe jest uzyskanie pełnej ścieżki "łącznie z literą dysku" dostępu do plików.

 

Jaki to konkretnie serwer ? Jaka wersja PHP i SQLa ?

Jakie błędy były podczas instalacji ? Oraz czy spełniłeś wszystkie wymagania odnośnie presty ? Bo mi to wygląda na używanie starej wersji PHPa.

 

Ogólnie przy wejściu na stronę nie ma możliwości dodania przedmiotu do koszyka. Musiało Ci się coś zdrowo sypać podczas instalacji.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@() Maciej ()

Domena w home.pl, hosting w webio.pl, PHP 5.4.45 (x86), MySQL 5.

Były problemy z logowaniem się do panelu admina (biała strona; problem rozwiązany przez webio poprzez wyłączenie komend RewriteCond, RewtiteRule w admin .htaccess i dodanie pliku web.config) , oprócz tego wszystko poszło sprawnie i bez problemów.

 

edit: na chwilę obecną pomogła zmiana w phpMyAdmin w tabeli ps_meta_lang w kolumnie url_rewrite "zamówienie" na "zamowienie"