Jump to content

Recommended Posts

Beste mensen,

 

Ik heb een vraag.

Iemand besteld bij mij iets in de webshop tot de betaling gaat het goed helaas krijgt de klant geen bevestigingsmail met betaal gegevens

en als 2e kan ik ook geen mail naar de klant sturen van uit Prestashop.

 

Heb bij Prestashop mail ingesteld test mail komt aan in mijn mail ook heb ik de koppeling mijn outlook gemaakt werkt prima.

 

Wie kan mij helpen?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Curious said:

 

Dit is wel heel erg weinig informatie waar we heel veel kanten mee op kunnen. Graag wat specifieker, en wat jezelf al hebt gedaan. Graag ook de versie van je Prestashop 1.7 en de versie van je mailalerts module.

 

Hallo, Ik heb prestashop 1.7.2 en ik opzoek naar de geschrikt module van mailalerts. Het is om een email te ontvangen zodra er een bestelling geplaatst wordt.

Iemand had mij Mail Alerts 2.3.2 opgestuurd. Maar het veroorzaakt een bug waardoor ik het moest verwijderen. Ik zoek een andere alternatief. Ik ben geen IT'er dus ik begrijp niks aan die codes. 

Ken u een betere mail alert? 

Alvast bedankt

Mail Alerts 2.3.2.zip

Link to comment
Share on other sites

Ja maar dat is helemaal niet de juiste, Deze is voor 1.6 en bovendien incompleet. dus ook geen wonder dat die niet werkt.

Als je in je backoffice naar modules gaat, en je klikt de tab Selectie aan, en je toetst in het zoekvak Mail alerts (met een spatie ertussen) in dan wordt hij zichtbaar. De module wordt namelijk gewoon meegeleverd met Prestashop. Vervolgens kan je hem gewoon installeren.

Vervolgens komt hij in je geinstalleerde modules tab te staan: plaatje van de modulesectie na installatie

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...