Jump to content

csv bestanden


Kirsten!

Recommended Posts

Kan iemand mij uitleggen hoe je een afbeelding toevoegt aan een csv bestand? Ik denk dat het lukt om een csv vestand te importeren maar voor een afbeelding moet ik een Url invoeren. Maar hoe werkt dat dan? Moet ik eerst de afbeeldingen importeren? En hoe?

Link to comment
Share on other sites

Je kan gewoon een url naar een plaatje importeren. Meestal staan de plaatjes op een site van de leverancier. Als je daar dan de url van hebt is het makkelijk.

Als je dat niet hebt moet je ze of handmatig later toevoegen, of eerst de plaatjes uploaden en dan de url in het csv bestand meegeven. Veel webshops zetten hun productplaatjes op een aparte opslagserver, maar dat kan ook een map op je eigen hosting/server zijn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ok dank je wel. De leverancier heeft ze inderdaad op de website staan ik ga even kijken of dat lukt. Nu is de website in het Duits dus alle teksten ook. Die moet ik dan dus vertalen.Is het dan nog steeds handig om dat met zo'n bestand te doen? En dan heb ik nog een vraag. Als je ze dan eenmaal in je website hebt staan. Hoe houdt je het dan up tot date. De leverancier heeft daar ook bestanden voor geloof ik.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...