Jump to content

1 bestelling 2 facturen en dubbele verzendkosten


DB6

Recommended Posts

Hi 

Ik heb een vraag waarvan ik het antwoord niet terug kan vinden op dit forum. Ik gebruik versie 1.6.1.6

Een klant heeft een bestelling geplaatst met 2 artikelen en ook betaald via IDeal. Dit is verandert in 2 facturen met allebei verzendkosten. Hoe kan dit?

Ik heb 1 carrier en 1 magazijn. Bij bestellingen van meer dan €75 worden geen verzendkosten gerekend.

Bijgevoegd mijn instellingen. Ik hoor het graag van jullie wat ik niet goed heb gedaan/ moet aanpassen. 

Alvast bedankt

2AC56D21-DB2E-4088-AC73-51E33E73ECC2.png

Link to comment
Share on other sites

Misschien dat dit ook het probleem bij jou shop is maar Prestashop split orders spliten door 2 bekende scenarios:

1) Een vervoerder is niet beschikbaar voor alle producten, als u een bepaalde vervoerder voor 1 product selecteert en een andere vervoerder voor een ander product, dan wordt de order gesplitst.

2) Producten worden niet in hetzelfde magazijn opgeslagen, als u geavanceerd voorraadbeheer gebruikt en u producten aan verschillende magazijnen hebt toegewezen, of één is wel toegewezen en de andere niet.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Wallgrind.nl said:

Misschien dat dit ook het probleem bij jou shop is maar Prestashop split orders spliten door 2 bekende scenarios:

1) Een vervoerder is niet beschikbaar voor alle producten, als u een bepaalde vervoerder voor 1 product selecteert en een andere vervoerder voor een ander product, dan wordt de order gesplitst.

2) Producten worden niet in hetzelfde magazijn opgeslagen, als u geavanceerd voorraadbeheer gebruikt en u producten aan verschillende magazijnen hebt toegewezen, of één is wel toegewezen en de andere niet.

Dankjewel voor je antwoord. Hiermee is het helaas nog niet opgelost: ik heb slechts 1 vervoerder en geen verschillende magazijnen...Een idee waar het anders nog aan kan liggen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...