Jump to content

Recommended Posts

Ik ben nu bezig met het koppelen met een boekhoudprogramma. Nu doe ik daar testbestellingen voor maar van de laatste bestellingen maakt hij helemaal geen factuur lijkt het. Het is nog een factuur van een veel eerdere testbestelling. Daardoor kan de module om facturen door te sturen naar het boekhoudprogramma dus niet de juiste facturen doorsturen naar het boekhoudprogramma.

Ook al heb ik bestellingen verwijderd uit de database blijven orderstatussen staan bij de bestelling die ik na het verwijderen weer heb gedaan.

 

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?

 

PS 1.6.1.17

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Wallgrind.nl said:

He is normaal ook niet toegestaan om bestelling te verwijderen uit prestashop. kan je ook voor nieuwe bestellingen problemen mee krijgen met facturen.
Ik zou niks meer verwijderen en gewoon beginnen met nieuwe bestellingen te importeren.

Eens. Doe ik ook niet meer haha. 

 

Maar zit nu wel met het probleem dat ik zelf niets meer kan testen want hij maakt bij mij geen facturen meer aan. Bij nieuwe klanten wel gelukkig. Hoe zou ik dit op kunnen lossen? Ook de statussen blijven bij de bestelling van mij staan in de BO. 

Link to comment
Share on other sites

Bedoel je met een eigen gemaakte account op je eigen webshop?
Neem aan dat als het bij nieuwe klanten wel werkt het uiteindelijk wel ok is.
Je zou alle oude klanten kunnen verwijderen. zodat iedereen zich opnieuw moet registreren en zij ook nieuw klant zijn en het totale plaatje wel werkt

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Wallgrind.nl said:

Bedoel je met een eigen gemaakte account op je eigen webshop?
Neem aan dat als het bij nieuwe klanten wel werkt het uiteindelijk wel ok is.
Je zou alle oude klanten kunnen verwijderen. zodat iedereen zich opnieuw moet registreren en zij ook nieuw klant zijn en het totale plaatje wel werkt

Ja idd met een eigen gemaakt testaccount. Maak ik een nieuw account gaat het alsnog mis. Misschien doordat hij mijn ip herkent?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...