Jump to content

Recommended Posts

Ik probeer een koppeling te maken tussen Prestashop en Visma accounting. Dit gaat via Webwinkelfacturen.nl. Dit ging lastig maar er is nu een koppeling. Als er een bestelling binnenkomt, wordt deze gezien door de koppeling, maar gaat niet door naar Visma.

 

Nu heb ik het gevoel dat dit komt dat de api niet goed is. Als ik da api bekijk via mijndomeinnaam/api/products.php krijg ik het volgende:

<prestashop><errors><error><code>27</code><message>Resource of type "products.php" does not exists. Did you mean: "products"? The full list is: "addresses", "carriers", "cart_rules", "carts", "categories", "combinations", "configurations", "contacts", "content_management_system", "countries", "currencies", "customer_messages", "customer_threads", "customers", "customizations", "deliveries", "employees", "groups", "guests", "image_types", "images", "languages", "manufacturers", "order_carriers", "order_details", "order_discounts", "order_histories", "order_invoices", "order_payments", "order_slip", "order_states", "orders", "price_ranges", "product_customization_fields", "product_feature_values", "product_features", "product_option_values", "product_options", "product_suppliers", "products", "search", "shop_groups", "shop_urls", "shops", "specific_price_rules", "specific_prices", "states", "stock_availables", "stock_movement_reasons", "stock_movements", "stocks", "stores", "suppliers", "supply_order_details", "supply_order_histories", "supply_order_receipt_histories", "supply_order_states", "supply_orders", "tags", "tax_rule_groups", "tax_rules", "taxes", "translated_configurations", "warehouse_product_locations", "warehouses", "weight_ranges", "zones"</message></error></errors></prestashop>

Weet iemand waardoor dit komt?

Edited by Peter Pastoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Curious said:

Verzorgt Webwinkelfacturen niet de juiste werking voor je? Ik neem aan dat die toch ook gebaat zijn bij een werkend product? 

Ik kan me herinneren dat zij vroeger voor mij ook een keer een koppeling hebben opgezet.

Ja maar als ze dat voor je doen kost je dat €40,- of het ze lukt of niet. Wilde het eerst zelf eens proberen. Mocht het 1 van de komende dagen niet lukken ga ik het ze alsnog laten doen.,

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...