Jump to content

Problem i 1-Click upgrade


Torben

Recommended Posts

Jeg bruger PS 1.6.1.4 og ville opgradere. Men jeg har et problem i 1-Click Upgrade, som jeg ikke har kunnet finde hjælp til:

Den tekst, som tidligere har stået, når man skulle opgradere: "Upgrade PrestaShop now" vises ikke. Hvordan mon det kan være? Og hvordan kan man så opgradere?

Vh Torben

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om det er årsagen. Men det ser ud om du har deaktiveret cache.

>avancerede parametre > ydelse. Er cache aktiveret? Det bør det være.

Link to comment
Share on other sites

Det er svært at hjælpe med så få oplysninger - og i det hele taget er en opgradering ikke en "bare-lige" opgave (uagtet, at PrestaShop opfordrer til, at man opgraderer nærmest hver måned - så er det altså stadig ikke noget alle og enhver bør kaste sig ud i).

Prøver du at lave opgraderingen direkte på dit webhotel? Hvis ja, hvor er du hosted? Har du prøvet at lave opgraderingen på en lokal installation (eksempelvis WAMP)?

Det er helt klart det røde kryds i din konfiguration, der ikke tillader dig at gå videre. Så noget i dine indstillinger er ikke rigtigt.

Link to comment
Share on other sites

Fandt i det engelske forum, at man skal deaktivere cache i Avancerede parametre > ydelse. Og umiddelbart ser det ud til at fjerne det røde kryds (selv om jeg synes, det er det modsatte af den tekst, der står "PrestaShop's caching features are disabled").
Jeg vil arbejde videre og forsøge at deaktivere cache og opgradere....

Link to comment
Share on other sites

On 8/12/2017 at 11:12 PM, Torben said:

Fandt i det engelske forum, at man skal deaktivere cache i Avancerede parametre > ydelse. 

Det lyder mærkeligt... Jeg har aldrig deaktiveret cache i forbindelse med 1-click upgrade.

Hvor er du hosted? 

Link to comment
Share on other sites

Heller ikke på Unoeuro skal man deaktivere cache ifm opgradering.

Det må være en del i din konfiguration. Hvordan du så kommer ud over det har jeg ikke et bud på.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...