Jump to content

(opgelost) Error 404 module & Services pagina


Recommended Posts

Goedemorgen,

 

Ik gebruik al een tijdje Prestashop maar sinds gister kan ik opeens niet meer op de module & Services pagina komen laden duurt dan super lang en krijg dan een error 404 dat de pagina niet bestaat. Ik heb al gekeken of het aan de link ligt maar die hielp niks. Mijn vraag is of er ook mensen zijn die hiervan last hebben gehad en hiervoor oplossing hebben gevonden?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

 

Met vriendelijke groet,

 

Pinok

Edited by marketyellow3
solved (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

Ik kreeg dit probleem nadat ik een 3th party module had geïnstalleerd ik heb deze verwijdert via FTP en nu kan ik wel weer bij me modules. Alleen nu is het probleem dat ik deze 3th module nog steeds links in me admin kolom heb staan zie screenshot. En ik kan deze ook niet meer installeren bij modules & services ik denk omdat die daar nog links staat. Ik ben ook gewoon ingelogd met mijn Prestashop account. Ik heb een tijdje gezocht hoe ik dit kan verwijderen zonder resultaat. Heeft iemand idee hoe ik dit kan verwijderen? of moet ik hiervoor de developer van de module voor e-mailen?

 

Alvast bedankt voor het antwoord!

screenshot.PNG

Link to comment
Share on other sites

In 1.6 kon je dat makkelijk herstellen. Dat is standaard bij 1.7 niet op deze manier mogelijk.

Maar... er is een module voor op de markt gekomen, die na installatie ervoor zorgt dat onder gevanceerde instellingen een knopje menu komt te staan waar je heel makkelijk die melding van prestablog weg kunt halen.

En hij is dit keer ook gratis en zonder problemen te gebruiken(pas op met gratis modules!)

https://mypresta.eu/modules/administration-tools/back-office-menu-manager.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 24-11-2017 at 10:50 AM, marketyellow3 said:

Goedemorgen,

 

Ik gebruik al een tijdje Prestashop maar sinds gister kan ik opeens niet meer op de module & Services pagina komen laden duurt dan super lang en krijg dan een error 404 dat de pagina niet bestaat. Ik heb al gekeken of het aan de link ligt maar die hielp niks. Mijn vraag is of er ook mensen zijn die hiervan last hebben gehad en hiervoor oplossing hebben gevonden?

 

Alvast bedankt voor de antwoorden!

 

Met vriendelijke groet,

 

Pinok

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...