Jump to content

Uitbreiden van Tabs


Recommended Posts

Als beginner ben ik aan het stoeien met het standaard Classic thema en vraag me af of ik in de artikelpagina, waar de 2 Tabs 'Omschrijving en Productdetails' staan, deze kan uitbreiden met meerdere tabs zoals Video of Specifictaties. Ik heb al gekeken in 'Modules en Services' maar kon niks vinden.

Is het maken van extra tabs, thema gerelateerd of kan er in elk thema een tab toegevoegd worden en zoja hoe en waar dien ik dit aan te passen?

Link to comment
Share on other sites

Beide bovenstaande heren bedankt voor jullie support en ik denk dat ik ga voor een item waar het al inzit, aangezien ik dan nog meer mogelijkheden heb.

Wellicht gelijk de 2e vraag wanneer ik dit thema zou aanschaffen of deze horizontale tabs ook verticaal geplaatst kunnen worden, dus onder elkaar?

Link to comment
Share on other sites

Bij het Warehouse thema is heel veel mogelijk, en als je het zelf niet lukt kun je dat soort zaken door de ontwikkelaar laten doen. Ik heb zelden een uitgebreider thema als deze gezien. Tabs zitten er sowieso standaard in, en volgens mij kan je ze ook in harmonica uitvoering tonen(standaard).

Ikzelf gebruik een kant en klaar thema, omdat ik nogal lui ben :) maar gelukkig is er voor ieder wat wils!

Je kan ook vooraf dit soort vragen aan de ontwikkelaar stellen op de pagina die ik je toonde, die weet er ongetwijfeld meer van dan ik.

Link to comment
Share on other sites

PM terug, let bij aanschaf van een thema vooral op(voor zover je dat kan bepalen) zwaarte van het thema, teveel kan je shop ook nodeloos vertragen. Keuze voor een goede ontwikkelaar met een goede reputatie... liever een paar tientjes meer dan veel voor weinig met een hoop zooi ertussen.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Curious said:

PM terug, let bij aanschaf van een thema vooral op(voor zover je dat kan bepalen) zwaarte van het thema, teveel kan je shop ook nodeloos vertragen. Keuze voor een goede ontwikkelaar met een goede reputatie... liever een paar tientjes meer dan veel voor weinig met een hoop zooi ertussen.

 

Wie zijn naar jouw ervaring de betere ontwikkelaars? 
Moet regelmatig ook een thema kiezen, er zitten er inderdaad soms wat mindere bij ook...

Link to comment
Share on other sites

Als een thema na installatie in een schone installatie al niet werkt of barstensvol fouten zit dan kan je jezelf afvragen of je de juiste thema ontwikkelaar hebt. Via de officiele themestore heb ik een keer een thema aangekocht wat in een schone installatie op een perfect geconfigureerde VPS 3 maanden heeft geduurd voordat deze correct werkte. Soms met gevolg dat de shop soms een week niet benaderbaar was. Ik doe dat nooit op een live webshop, maar het zal je maar gebeuren dat je shop waar je je brood mee verdient een week eruit ligt vanwege slecht codeerwerk.

Ik ga hier op het forum geen namen noemen van wie goed is en wie niet, maar het lezen van reviews en support vragen en de tijd die tussen reacties zit geeft vaak wel aan hoe e..e.a. in elkaar steekt. Je kan in ieder geval vaak wel zien of ze hun klanten serieus nemen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...