Jump to content

Probleem met de installatie van fb pixel


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik probeer Official Pixel Facebook pixel te installeren maar krijg deze melding:

[PrestaShop] Fatal error in module file :/home/askaloft/domains/askaloft.nl/public_html/classes/module/Module.php(1361) : eval()'d code:
Can't use function return value in write context

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Alvast bedankt!

 

Aska Loft

Link to comment
Share on other sites

Als ik het goed zie probeer je een 1.7 module te installeren in een 1.6 Prestashop installatie.

Daar zit waarschijnlijk het probleem.

Als je jezelf een heleboel werk wil besparen en je wil serieus met Facebook ads aan de slag dan adviseer ik je om een goede module met ondersteuning hiervoor te installeren. 

De beste op dit gebied is momenteel: https://addons.prestashop.com/nl/remarketing-achtergelaten-winkelmanden/23671-product-ads-pixel-for-the-social-network.html

Er zijn er meer, maar deze ontwikkelaar maakt op dit gebied echt de beste producten. Je hebt werkelijk geen omkijken ernaar!

Link to comment
Share on other sites

die van 129,99 levert meer geld op omdat de remarketing veel specifieker wordt, en veel beter gecustomized worden.

Een klant die bij jou op de site naar een bepaald artikel zoekt krijgt als remarketing dat product voor zn neus, of je kan dat nog verder finetunen.

Uiteindelijk is hij dus goedkoper!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...