Jump to content

[opgelost] fout melding error 500


Recommended Posts

wie kan mij helpen?

 

ik heb een nieuwe prestashop gemaakt (www.enfantis.nl/webwinkel) en deze toen die klaar was verplaatst (gekloond en verwijderd) naar www.enfantis.nl normaal werkt dit prima maar nu dus niet.

 

als ik na de website ga (www.enfantis.nl) dan is de homepagina in orde alleen als ik op een categorie klik dan krijg ik dit http://www.enfantis.nl/webwinkel/13-sale

en zie dus geen producten. normaal gesproken zou er moeten staan www.enfantis.nl/sale

 

kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen 

 

btw kan ook niet in de backoffice als ik op producten klik dan krijg ik ook een fout melding (zie foto)

 

hoor graag van iemand

 

alvast bedankt

 

fout melding categorie.jpg

fout melding BO producten.jpg

Link to comment
Share on other sites

Beste klaas1977,

Als ik er vanuit kan gaan dat je PrestaShop 1.7.  (Want dat heb je niet aangegeven. ) dan zou ik beginnen met in je beheer te gaan naar Winkelinstellingen => Verkeer (voor PrestaShop 1.6 naar Instellingen => SEO & URL's) en daar nagaan wat er staat bij het kopje "Selecteer winkel url". Misschien klopt je basis URI nog niet. Als dat het probleem is, je aanpassingen opslaan en je cache voor de zekerheid legen in Geavanceerde instellingen => Prestaties => knopje rechts bovenin "Cache legen".

Helpt dat niet dan zou ik in eerste instantie even de vriendelijke urls uitzetten (Ook bij Verkeer in het beheer) . Als je verder een SEO module gebruikt voor de URLs dan kan je die beter ook even uitzetten. Die modules kunnen ook nog wel eens voor problemen zorgen met verhuizingen.

Probeer dan je webshop eerst zonder vriendelijke urls je webshop werkend te krijgen en dan vervolgens de vriendelijke urls weer aan zetten en testen en dan pas de eventuele module die je voor de vriendelijke urls hebt opnieuw installeren. Als het goed is moet je er op deze manier uit komen.

Succes er mee!

Link to comment
Share on other sites

  • maconl featured and unfeatured this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...