Jump to content

LØST: ePay kvitteringsside mangler?


TorbenW

Recommended Posts

Jeg har installeret ePay betalingsmodul i PrestaShop og gennemfører test-betalinger i øjeblikket. Mit problem er, at jeg ikke ved, hvordan man definerer en kvitteringsside, som kunderne ser, når de har gennemført en ordre med betalingskort.

Når kunden fra betalingsvinduet klikker videre og kommer til  siden /module/epay/accept?txnid=126874200&orderid=55&amount=2286&currency=978... etc., så opstår der en 404-fejl.

Hvad skal jeg gøre for at afhjælpe denne fejl? Jeg kan tilsyneladende intet finde på Google, og ePays egen prestashopguiden.dk hjælper ikke - men nævner blot, at man kan definere sin kvitteringsside i PrestaShop.

Prestashop-version 1.6.1.17

Modul: Bambora Online ePay v5.02

Edited by TorbenW
Problem solved (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke definere nogen kvitteringsside i PrestaShop. Når man installerer et betalingsmodul - hvad enten det er Quickpay eller epay eller noget andet, så kommer kunden til betalingsvinduet, hvilket er en side ens betalingsgateway har lavet. Efter endt køb kommer kunden til en bekræftelsesside som hedder order-confirmation.tpl. Denne side er altid en del af det theme man benytter. Så i dit tilfælde, lyder det til, at du ikke har denne side. Og da jeg kan se, at du ikke benytter default-template, så er det dem du har købt themet af, du skal kontakte. Der må være en fejl i dit theme.

EDIT: Er det et theme, du selv har lavet? Der er massive problemer med usability i det. Der mangler et søgefelt. Der er ting der "hopper rundt" når man holder musen over en vare på forsiden, der er ingen varebeskrivelse. I det hele taget ser det theme ud som om det ikke er gennemtænkt/færdigjort.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det theme du bruger, er absolut ikke default-bootstrap - det ligner det slet ikke. Dvs. det må være tilpasset og så er der gået noget galt i tilpasningen. Det er i øvrigt en rigtig dårlig idé at rette i det eneste standard theme, der følger med PrestaShop, for alle rettelser vil blive overskrevet ved opgraderinger. Hvis man vil lave tilpasninger, så skal man oprette et nyt theme.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...