Jump to content

[opgelost] Hulp nodig Magazijn uitschakelen


Recommended Posts

Beste Prestashop Members,

Ik heb een webshop met zo'n 4000 producten en één Magazijn.
Het magazijn levert nogal wat problemen op en daarom willen we het uitschakelen want het wordt overigens ook niet gebruikt.

Aangezien er zo'n 4000 producten in het Magazijn staan kunnen we dus niet één voor één de producten er uit halen.
Is het mogelijk om dit via de Database te doen ? Zo ja hoe ?

We hadden het Magazijn al uitgeschakeld via "instellingen > Producten > Productvoorraad" maar ook dit levert weer problemen op.
De beste oplossing voor ons zou dus zijn om alle producten uit het magazijn te halen en daarna het magazijn te verwijderen.

Hopelijk kunnen jullie ons helpen :)

Edited by nesoor (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Beste nesoor

Wat je het beste kan doen is de producten importeren via de migratiepro module: in een kale installatie of een kopie van jou huidige shop
Daarna in de kopie je magazijn verwijderen en de huidige kopie terug plaatsen op je standaard shop

https://addons.prestashop.com/nl/migratie-backup/8934-migrationpro-prestashop-to-prestashop-migration-tool.html

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Wallgrind.nl said:

Beste nesoor

Wat je het beste kan doen is de producten importeren via de migratiepro module: in een kale installatie of een kopie van jou huidige shop
Daarna in de kopie je magazijn verwijderen en de huidige kopie terug plaatsen op je standaard shop

https://addons.prestashop.com/nl/migratie-backup/8934-migrationpro-prestashop-to-prestashop-migration-tool.html

 

Hallo Wallgrind,

Bedankt voor je bericht en het aanbevelen voor de module !
Dan heb ik een simpele keuze gemaakt. Ik ga dan maar direct upgraden naar 1.7, dan heb ik dat ook weer gehad :)

Link to comment
Share on other sites

Hallo Nesoor.

Natuurlijk is het geen domme vraag :) 

Je kan mijn antwoord als beste antwoord aanmerken.
Ook dien je je topic aan te passen.

[OPGELOST] Topic
Als u na het posten van een topic de oplossing voor uw probleem heeft gevonden, geef dit dan aan in uw post en beschrijf de oplossing.
Als u de schrijver van de topic bent waarvoor een oplossing is gevonden, markeer uw topictitel dan als [OPGELOST].
 
Om een topic als [Opgelost] te markeren:
- Klik op 'Bewerken' om de eerste post van uw topic te bewerken,
- Klik op ‘Full editor gebruiken',
- Voeg de '[Opgelost]' string aan het begin van uw topic titel toe en klik op 'Gewijzigde post verzenden

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...