Jump to content

Css-bestand kopiëren naar andere webwinkel.


Recommended Posts

Beste Prestashoppers,

Bij één van de winkels heb ik het css-bestand zo aangepast zodat alles een beetje in de huisstijl is.

Nu is er een winkel bij gekomen en heb precies datzelfde css-bestand gekopieerd naar die winkel, zodat ik niet alles overnieuw hoef te doen etc.

Het gekke is: in de nieuwe winkel lijkt er een foutje in te zitten boven bij de header; alles wordt naar onder gedrukt. In de eerste winkel (het origineel) is alles in orde.

Ik heb een screenshot toegevoegd van de situatie. Links het origineel, rechts de nieuwe shop. Het gaat om het standaard thema, Prestashop versie 1.7.2.4

test.zandnederland.nl

brekerzand.nl

Waar kan het aan liggen? Hij zou toch de layout exact moeten overnemen?

 

Alvast bedankt.

Schermafbeelding 2017-11-08 om 15.49.48.png

Link to comment
Share on other sites

Hallo Ruub

Als ik naar de rechtse (nieuwe shop) kijk dan zie ik daar geen logo. bevat deze shop al een logo?
Je zou deze daar kunnen toevoegen en kijken of de opmaak weer goed komt te staan.
Ook is de andere shop al volledig gevuld en al langer in gebruik neem ik aan?
Wat ik je aan kan raden is gewoon de regels een voor een te veranderen zodat je de juiste stijl hebt zoals de eerste shop. en kijken of het dan wel goed werkt.
 

Link to comment
Share on other sites

Beste Wallgrind,

Bedankt voor je snelle reactie!

Helaas met logo hetzelfde. Zoals je ziet speelt het probleem pas op bij de overgang naar de mobiele versie.

Als het bij de nieuwe winkel niet anders kan dan regel voor regel opnieuw aan te passen in het bestand is het niet anders. Had alleen gehoopt op een snelle manier, plus je zorgt écht voor een identieke lay-out. Als iedere winkel opnieuw aangepast moet worden kunnen er eventueel verschillen ontstaan onderling.

Missschien bestaat er iets om css-bestanden te vergelijken? Ideeën en/of andere mogelijkheden zijn altijd welkom!

Bedankt alvast.

 

Schermafbeelding 2017-11-08 om 17.45.06.png

Schermafbeelding 2017-11-08 om 17.44.47.png

Edited by Ruup (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...