Jump to content

Webservice database veld toevoegen


Paul Albers

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben bezig de software voor mijn website aan te passen zodat de mysql bij de hosting zelf draait omdat het dan stuk sneller gaat.
Nu heb ik bij bijv de ps_orders een veld toegevoegd 'ordered' waaraan de software kan zien van, och verrek, die heb ik al gehad!

Nu heb ik de webservice al eind ingesteld en wat testjes uitgevoerd maar het veld 'ordered' komt dan niet voor in de lijst. Weet iemand hoe ik die kan toevoegen zodat deze gelezen kan worden en geupdate kan worden.

 

Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Hallo Paul

Heb je nu de database lokaal draaien en de shop op de server van je webhosting?
Zoja dan zal je de database moeten importeren en exporteren naar de webhoster en in de database de externe koppeling die je voorheen hebt opgezet tijdens het installatie process naar jou lokale database server moeten veranderen.

Link to comment
Share on other sites

Hoi,
Ja klopt, database lokaal en site op de server bij webhosting. Probleem is als ik de database verplaats (importeer) dat ik er dan niet zomaar meer bij kan komen. Ze laten geen toegang van buitenaf. Daarom dacht ik het met de webservice te gaan benaderen alhoewel ik denk dat dat ook nogal traag kan gaan worden. Of anders een php-scriptje maken...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...