Jump to content

OPGELOST css fout in footer


Recommended Posts

Hallo,

 

ik heb een css fout in mijn footer, mijn teksten staan niet aligned naast elkaar. Ik heb gisteren ergens een fout gemaakt maar ik kan deze er echt niet meer terug uithalen.

Deze staan onder elkaar, maar moeten naast elkaar komen te staan (zoals ze stonden).

Iemand die me kan helpen?,

Schermafbeelding 2017-11-02 om 20.47.48.png

Edited by oli4321 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

https://goo.gl/L4PEb2

 

ik heb niet in de footer zitten veranderen,  ik heb voor de zekerheid het bestand (van de originele template) nogmaals upgeload maar blijft hetzelfde.

Ondertussen stelde ik ook vast dat bij de producten, mijn sociale links er helemaal anders uitzien (logo is weg, nog 3 grote bollen ipv grote logo).

Ik heb meer in verschillende files zitten zoeken om uppercase weg te halen en heb er hier en naar de "uppercase" uit css bestanden gehaald (maar weet niet meer dewelke :s).

 

Kan ik bv gewoon alle files van mijn template opnieuw uploaden? Of ga ik dan errors krijgen ?

Edited by oli4321 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Heb je shop ff geinspecteerd en het testyfood theme ook waar je gebruik van maakt maar zie nergens iets verschillends

Kan je bij dit thema niks aanpassen in the footer? waarschijnlijk staat de nummering niet op order.
Je kan ook de ontwikkelaar ff een bericht sturen via de addon store die zal het zo voor je recht kunnen zetten

Ook kan je als je van te voren ff een goede backup maakt het thema opnieuw installeren.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...