Jump to content

Paypal tekst vertalen


Recommended Posts

Ik wil graag paypal gebruiken op mijn site. Alleen is de tekst die ernaast staat in het Engels. Ik wil deze graag zelf vertalen zodat ik kan benadrukken dat je ook met credit card kan betalen via Paypal zonder dat je een paypal account nodig hebt (want dat schrikt de meeste belgen af). Ik ben zelf geen IT'er en durf dus niet zo goed in de code wijzigen. Hoe kan ik dat doen? 

2de iets minder belangrijk. Ik bied daarnaast ook de mogelijkheid tot bankoverschrijving aan maar het logo is verschrikkelijk lelijk en ik zou dat willen deleten. 

Link to comment
Share on other sites

Beste Trishke,

Welke Prestashop versie gebruik je? Vertalingen aanpassen in Prestashop gaat heel makkelijk. Een duidelijke uitleg kan je vinden in de documentatie van Prestashop.

Voor 1.6: http://doc.prestashop.com/display/PS16/Translations

Voor 1.7: http://doc.prestashop.com/display/PS17/Translations

 

De afbeelding voor bankoverschrijving kun je in 1.6 veranderen door de afbeelding met het volgende path te veranderen: /themes/default-bootstrap/img/bankwire.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 22-10-2017 at 10:55 PM, Curious said:

Ik neem aan dat je een melding krijgt dat max input vars verhoogd moet worden?

Dat is niet zo moeilijk hoor, dat kan je in je direct admin/plesk/c panel aanpassen, of je hoster vragen dit voor je te doen. Anders wordt het een heel naar klusje :)

Mocht dat niet baten of kan de hosting ze niet verhogen dan kan je ze ook via je httacces bestand in je hoofd folder van de webshop aanpassen en bijvoorbeeld om 10000 vars zetten
Plak deze regel onder aan in je htaccces"

max_input_vars = 10000

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...