Jump to content

Recommended Posts

Is het mogelijk om bij de productoverzicht en op de pagina van een product zelf de prijzen zowel excl. als incl. BTW te tonen?

Als dit niet gaat, dan wil ik de prijzen excl. BTW laten tonen.
Je kan in Paymant - Taxes, wel de BTW uitschakelen maar dan wordt er helemaal geen BTW geheven.
En in Catalog - categorie - product, kun je aangeven onder 'Netto verkoopprijs' de BTW: Geen BTW of een ingesteld BTW in de BTW zones (in mijn geval 19%).
Als ik hier 'geen BTW' selecteer, dan wordt over dat betreffende product geen BTW geheven en over de rest wel.

Dus dat zijn 2 niet werkbare mogelijkheden.
Een 3e die wel werkt heb ik nog niet kunnen vinden.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Is het mogelijk om bij de productoverzicht en op de pagina van een product zelf de prijzen zowel excl. als incl. BTW te tonen?

Als dit niet gaat, dan wil ik de prijzen excl. BTW laten tonen.
Je kan in Paymant - Taxes, wel de BTW uitschakelen maar dan wordt er helemaal geen BTW geheven.
En in Catalog - categorie - product, kun je aangeven onder 'Netto verkoopprijs' de BTW: Geen BTW of een ingesteld BTW in de BTW zones (in mijn geval 19%).
Als ik hier 'geen BTW' selecteer, dan wordt over dat betreffende product geen BTW geheven en over de rest wel.

Dus dat zijn 2 niet werkbare mogelijkheden.
Een 3e die wel werkt heb ik nog niet kunnen vinden.


Dit probleem hebben wij ook ondervonden, maar naar het schijnt zou het toch wel mogelijk moeten zijn, ik heb ergens een webshop gezien (weet helaas niet meer welke) die wel alle prijzen toonde met prijzen ex BTW ....
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...