Jump to content

Prestashop is er niet in geslaagd om u aan te melden bij Addons!


Recommended Posts

Helaas! Momenteel ben ik voor stage aan het werken met prestashop, helaas kan ik niet zeggen dat het nou zo fijn werkt.

 

We hebben curl geinstalleerd. En allow_url_fopen staat aan.

Momenteel al meerdere dingen geprobeerd. Maar niks werkt. Ik moet een prestashop module updaten. Blocknewsletter helaas weet ik niet hoe ik hem anders zou moeten downloaden.

 

PHP-versie: 7.0.9

 

PrestaShop-versie: 1.7.0.5

Winkel-URL: http://geboorte-kaart.nl/

Huidig gebruikte thema: classic

 

Mvg, Daan

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reactie!

 

helaas heb ik geen idee hoe ik dat doe, Ik kan wel via dashboard -> klanten en nieuwsbrieven -> totale subscripties.

Dan staat er https://gyazo.com/59b4f686d77cc33cada80c73bffc0ab6.

Is er nog een alternatief om de blocknewsletter module te updaten? Ik weet niet of hij van prestashop zelf is of van het thema.

 

Mvg, daan

 

update: bij notifications ( Modules) staat er om te config, om bij te werken. Helaas staat de module waar ik problemen mee heb hier niet tussen

Edited by 13thjoker (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Of totaal opnieuw beginnen, er staat nog niks in. Alvorens met het tunen van je site te beginnen(kleurtjes aanpassen etc.) zou ik beginnen om de basisbeginselen van Prestashop onder de knie te krijgen en met een aantal producten en categorieen te beginnen. Daarna verzending en betaling configureren. Gewoon stap voor stap.

 

Het lijkt nu (althans zo komt het op mij over) dat er op verschillende fronten een beetje gewerkt wordt.

 

Prestashop is echt een heel simpel product, alleen je moet je er wel een beetje in verdiepen. Wat goed helpt is het volgen van tutorials op youtube. Veel is echter nog wel op 1.6 gebaseerd, en dan moet je de slag naar 1.7 wel kunnen maken.

 

Bekijk deze maar eens(is een hele serie): 

 

Link to comment
Share on other sites

Helaas gebruik ik een module die niet elke versie support. 

Ik ben ook druk met alles bezig, maar overnieuw word m niet. En update gaat niet ivm met de module.

Ik doe dit project in me eentje en krijg vrij weinig ondersteuning van mijn stagebegeleider. Moeilijk dit!

 

Helaas, maar alsnog bedankt voor de hulp.

 

Mvg daan

Edited by 13thjoker (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...