Jump to content

Artikelen uitsluiten van Korting


Recommended Posts

Beste allemaal, 

 

ik werk al een aantal jaren met prestashop en tot nu toe is dat altijd goed en makkelijk gegaan. Alleen loop ik nu tegen een probleem aan. We zijn onze shop voor het verkoopseizoen 2017 klaar aan het maken. Wij hanteren een aantal staffels waarbij we gratis artikelen bij een bepaald bestedingsbedrag weggeven. 

 

Deze staffels gelden niet voor alle producten die wij verkopen omdat er op een groot gedeelte al een reguliere korting is gegeven. Deze producten willen wij dus uitsluiten van de acties waarbij wij een gratis artikel weg gaan geven bij een bepaalde bestedingsbedrag. 

 

Normaal zou ik een categorie uitsluiten maar in dit geval hebben de artikelen allemaal een eigen categorie maar staan ze ook in andere categorieën gemixed met de gewone artikelen en de kortingsartikelen. 

 

Hoe zorg ik ervoor dat de reguliere kortingsartikelen nooit meegenomen worden in het te besteden bedrag om een gratis artikel te krijgen? 

alvast bedankt!! 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dat gaat met de standaard winkelwagenregels niet lukken. Hier zal een geavanceerde module voor aangeschaft moeten worden, of je moet heel handig zijn met codering en iemand bereid vinden die je daar mee kan en wil helpen.

 

Een voorbeeld is deze: https://addons.prestashop.com/en/promotions-gifts/25901-conditional-cart-rules-without-offers-on-sale.html

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er een aantal geprobeerd en helaas wil het allemaal nog niet lukken, zelfs niet met de hulp van 1 van de plugin developers. 
Ik ga er nog 1 proberen en als dat niet werk dan geef ik het op. Het is eigenlijk te gek dat je producten gewoon niet kan uitsluiten van enige korting. 

 

Bedankt voor de hulp!  :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...